عروسک بادی اینتکس طرح وال

intex 58590 whale

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان

عروسک بادی اینتکس طرح وال محصولی کوچک و کمجا می باشد که به جای اسباب بازی های مختلف قابل استفاده است و دارای مزیت های زیاد می باشد. اغلب کودکان در زمان قرار گیری در محیط های آبی نیاز به داشتن اسباب بازی نیز دارند که با وجود آسیب پذیر بودن اسباب بازی های آن ها در محیط های آبی محدودیت هایی وجود دارد. اما با وجود عروسک بادی می توانند از انواع متنوع آن برای استفاده در محیط های آبی یاد کنند و گزینه ای دلخواه برای ساعات خوش داشته باشند تا در حمام نیز بتوانند از آن استفاده کرده و شاد باشند. عروسک بادی ساخت شرکت معتبر اینتکس می باشد که کیفیت بالا را رقم می زند و می تواند برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد. همچنین دارای طراحی استاندارد نیز می باشد که فاقد بخش تیز بوده است تا کودکان دچار هیچ مشکلی نشوند و بتوانند از شرایط به وجود آمده لذت ببرند.

خرید عروسک بادی اینتکس طرح وال باکیفیت از این عروسک بادی برای حضور در استخر نیز استفاده می شود و کودکان می توانند تمامی تفریحات مهیج آبی خود را در چنین محیطی داشته باشند و از این عروسک بادی نیز لذت ببرند. علاوه بر محیط های آبی از عروسک بادی در خشکی نیز استفاده می شود و در واقع اسباب بازی برای تمامی محیط ها است که هم وزن کمی دارد و هم قابلیت حمل و جا به جایی آسان دارد که می توان بدون مشکل آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت. راه اندازی این محصول به وسیله پمپ باد صورت می گیرد که می توان در کم ترین زمان محصول را آماده استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد و توانست کودکان را راضی و خشنود نمود. این محصول بی نظیر و کاربردی با قیمت مناسب ارائه می شود که در مقایسه با عروسک های دیگر ارزان بوده است و می توان به راحتی آن را تهیه نمود. انتخاب و خرید عروسک بادی اینتکس طرح وال با توجه به سلیقه کودکان از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوع عروسک بادی
طول 23 سانتی متر
عرض 21 سانتی متر
وزن 50 گرم
 نوع کاربریقابل استفاده در حمام و استخر
مناسب برای تمام سنین کودکان
قابلیت راه اندازی سریع و آسان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...