عروسک بادی اینتکس طرح فلامینگو

intex 58590 flamingo

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان

عروسک بادی اینتکس طرح فلامینگو از  سری وسایل بادی و فانتزی است که برای رده سنی کودک جهت استفاده در مکان های مختلف استفاده می شود و می توان از آن در طول عمر بالا بهره مند شد. عروسک بادی محصولی سازگار با محیط های آبی است که علاوه بر آن در خشکی نیز استفادده می شود. از این رو افراد می توانند محصول را در مسافرت و گردش مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. وزن کم و ابعاد مناسب این محصول سبب شده است که محبوبیت زیادی پیدا کند و افراد به سمت خرید آن کشیده شوند به این ترتیب یکی از محبوب ترین وسایل بادی بوده است که لحظات خوشی را برای علاقه مندان رقم می زند و می تواند در داخل حمام نیز مورد بهره برداری قرار گیرد. 

کودکان در زمان حمام و یا تفریحات آبی از این عروسک های بادی که دارای تنوع زیاد می باشند استفاده می کنند و سرگرم می شوند و باعث می شود در این گونه محیط ها سرگرمی زیادی را به دست آورند. با این وجود است که عروسک بادی طرفداران زیادی دارد و می توان از آن بهره مند شد. محصول مورد نظر برند و اصل می باشد که در واقع ساخت شرکت اینتکس است و از بهترین متریال استفاده کرده است. با این وجود سازگاری زیادی دارد و دارای بدنه ضخیم می باشد تا بتوان از آن در طول عمر بالا استفاده کرد. در زمانی که در محیط آبی استفاده می شود به دلیل بدنه غیر قابل نفوذ آب به داخل آن وارد نخواهد شد و بهترین موقعیت ایجاد می شود. به منظور خرید آسان با قیمت مناسب عروسک بادی اینتکس طرح فلامینگو به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و آن را به راحتی وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع عروسک بادی
طول 25 سانتی متر
عرض 23 سانتی متر
وزن 50 گرم
 نوع کاربریقابل استفاده در حمام و استخر
مناسب برای تمام سنین کودکان
قابلیت راه اندازی سریع و آسان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...