عروسک بادی اینتکس طرح اردک

intex 58590 duck

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان

عروسک بادی اینتکس طرح اردک از سری وسایل بازی و تفریحی است که به دلیل داشتن بدنه بادی و ضخیم می تواند سازگاری زیادی را ایجاد سازد. این بدنه مقاومت زیادی دارد و به سرعت دچار خرابی نمی شود و در نتیجه برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب می شود. عروسک بادی برند و اصل است که در نهایت افراد می توانند از وجود آن استفاده های لازم را به عمل آورند و کیفیت بالایی را کسب کنند. چرا که بدنه از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که قابلیت ضد حساسیت دارد در این صورت برای استفاده کودکان سازگار است و آن ها را دچار مشکل نخواهد کرد. در زمان استفاده از این محصول در محیط های آبی آب به داخل بدنه نفوذ نخواهد کرد. 

چرا که بدنه غیر قابل نفوذ است و بدون هر گونه سوراخ و درز می باشد. در نتیجه برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب شده است و می توان با سازگاری های لازم و قابلیت های گفته شده خرید آن را نهایی نمود. عروسک بادی در روزمره نیز استفاده می شود و به دلیل طول عمر و دوامی که دارد طرفداران زیادی دارد و پر فروش ترین محصول بادی در دسته بندی اسباب بازی های بادی می باشد. طراحی عروسک بادی مد نظر زیبا و خاص است که رنگبندی شاد و روشن دارد که در برابر اشعه خورشید نیز دچار تغییر نمی شود و می توان با خیالی آسوده از وجود آن لذت برد. عروسک بادی اینتکس را می توان با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمود  و یا به صورت هدیه برای علاقه مندان خریداری کرد. از این رو طرفداران زیادی دارد و برای خرید آن تنها می توان به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کرد و از آن بهره مند شد.

نوع عروسک بادی
طول 22 سانتی متر
عرض 18 سانتی متر
وزن 50 گرم
 نوع کاربریقابل استفاده در حمام و استخر
مناسب برای تمام سنین کودکان
قابلیت راه اندازی سریع و آسان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...