شناور ساحلی آبی بالش دار Bestway 43237

Bestway 43237

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,540,000 تومان

شناور ساحلی آبی بالش دار Bestway 43237 محصولی است که شما می توانید با خیال راحت از آن در کنار آب استفاده کنید. این محصول همان طور که در داخل تصاویر هم قابل رویت است به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به راحتی فضای داخلی این محصول را با آب پر کرده و از در اختیار داشتن یک تشک در کنار استخر لذت ببرید. شما می توانید مشاهده کنید که این کالا دارای یک عدد دریچه می باشد که با استفاده از شلنگ آب شما قادر خواهید بود تا به راحتی فضای داخلی این محصول را پر کرده و بر روی یک محصول نرم و راحت به استراحت بپردازید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث وجود دریچه های باد بر روی بالش بادی این محصول است که نیاز دارید تا به وسیله یک عدد پمپ باد مجزا این ناحیه را هم باد کرده تا در هنگام دراز کشیدن بر روی این شناور لذت ببرید.

شناور ساحلی آبی بالش دار Bestway 43237 | اینتکس ایران

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که شناور ساحلی آبی بالش دار Bestway 43237 مناسب برای افراد بزرگسال می باشد تا بتوانند پس از تفریح و شنا به راحتی بر روی این محصول دراز کشیده و خستگی به در کنند. رویه اصلی این محصول نیز به صورت شیاردار شکل گرفته است که باعث شده تا محصولی طبی و ایده آل را در اختیار داشته باشید. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول بحث تحمل وزن بالای این کالاست که سبب شده تا بدون نگرانی تمام سنین بتوانند از این محصول فوق العاده زیبا استفاده نموده و لذت ببرند. با در نظر گرفتن این توضیحات و با مشاهده خصوصیات فوق العاده این محصول ، شما می توانید خرید این شناور ساحلی را با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.

خرید شناور ساحلی آبی بالش دار مدل Bestway 43237 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 181 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 2.7 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای بدنه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...