شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار طوسی intex 57537

intex 57537

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
650,000
520,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار طوسی intex 57537 یکی از محصولات جدید و جذاب اینتکس است که برای گروه سنی کودکان به تازگی وارد بازار شده است. این محصول از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و طراحی جذاب و جدید آن توجه هر کودکی را جلب خواهد کرد. این شناور به صورت یک هواپیما به رنگ طوسی طراحی شده است و دارای پروانه هایی به رنگ مشکی در جلوی هواپیما می باشد. این محصول را می توانید به راحتی در استخرها و دیگر محیط ها جهت تفریحات آبی کودکان به همراه خود ببرید تا کودک از بازی با این محصول لذت ببرد. یکی از ویژگی های خاص در طراحی این محصول برخوردرای از آبپاش است. این شناور دارای یک آبپاش زیبا و هیجان انگیز می باشد که در قسمت بالایی این محصول تعبیه شده و هیجان و جذابیت استفاده از شناور را دو چندان می کند. شما در زمانی کوتاه می توانید این شناور را توسط دریچه های باد موجود بر روی بدنه و توسط یک پمپ باد، راه اندازی کنید و پس از قرار دادن بر روی آب، کودک بر روی این شناور نشسته و به بازی بپردازد.

خرید شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار اینتکس

توجه کنید تا بر روی زمین از کشیدن شناور خودداری کرده و از نشستن کودک بر روی شناور در زمان قرار گیری بر روی زمین جلوگیری کنید تا آسیبی به بدنه وارد نشده و موجب افت کیفیت بدنه نشود. تحمل وزن ذکر شده مربوط به زمان استفاده از شناور در داخل آب است. این محصول از بهترین نوع pvc ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. اما لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه در زمان استفاده نادرست، می توانید برای تعمیرات تخصصی به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید. شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار طوسی intex 57537 یکی از زیباترین نمونه های شناور روی آب کودک می باشد که با قیمتی ارزان در فروشگاه اینتکس ایران به فروش می رسد.

فروش شناور روی آب طرح هواپیما ارزان قیمت

 نوع تفریحی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 جنس بدنه PVC دو لایه
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دستگیره تعادل
دارای تفنگ آبپاش دار
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...