شناور روی آب تکیه گاه دار سبز intex 56512

intex 56512

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
570,000 تومان

شناور روی آب تکیه گاه دار سبز intex 56512 قابل استفاده بر روی سطح آب استخر می باشد ومی تواند جهت سرگرمی خاص و منحصر به فرد برای افراد استفاده شود. این محصول بی نظیر بر روی سطح آب شناور باقی می ماند و دارای تعادل می باشد. تعادل در این محصول به دلیل وجود دستگیره های پلاستیکی که در کناره محصول وجود دارد رخ می دهد و می تواند به عنوان یک نگه دارنده برای افراد استفاده شود. این دستگیره نگه دارنده قادر به حفظ افراد بر روی محصول می باشد و می تواند تعادل استفاده کنندگان را نیز رقم بزند. در هر حالت این محصول بی نظیر و خاص مورد توجه قرار می گیرد و خرید آن توسط افراد زیادی رخ می دهد. شناور بادی دارای تکیه گاه بادی و مواج نیز می باشد به طوری که می توان کمر را نیز در موقعیت استاندارد و راحت قرار داد و از آن بهره مند شد. با وجود این تکیه گاه است که افراد می توانند ساعات طولانی بر روی شناور بادی باشند و از داشتن آن لذت ببرند.

شناور روی آب تکیه گاه دار سبز اینتکس

بدن در چنین حالتی در موقعیت استاندارد و ایمن قرار گرفته است تا علاقه مندان به داشتن تفریحات آبی مهیج در فصول گرم سال بتوانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و بهترین اوقات را به دست آورند. برای استفاده از این محصول در مسافرت و گردش نیز بدنه خالی از باد می شود و در بسته بندی کوچک قرار می گیرد. در نتیجه فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی می تواند در کنار سایر وسایل مسافرتی قرار گرفته و مورد بهره برداری قرار گیرد. با این وجود است که از این محصول در تمامی تفریحات تابستانی استفاده می شود که در محیط آب های آرام رخ می دهد و می تواند در محیط استخر نیز بیش ترین کاربرد را داشته باشد. افرادی که قصد خرید شناور روی آب تکیه گاه دار سبز intex 56512 را دارند تنها می توانند از طریق فروشگاه اینتکس اقدام به خرید نمایند.

خرید شناور روی آب تکیه گاه دار سبز رنگ

نوع تفریحی
 قطر 102 سانتی متر
 آرگونومی ساخت گرد
 وزن 850 گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ سبز
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر
 طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...