شناور بادی روی آب River Run لوکس اینتکس

intex 58854

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
2,650,000
2,300,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب River Run لوکس اینتکس سری جدید شناور های بادی می باشد که برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و طراحی اسپرت و بی نقص دارد. به طوری که می توان از آن در طول عمر بالا استفاده کرد و بهره مند شد. داشتن این نمونه از محصولات بادی برای افراد لذت تفریحات آبی مهیج را می دهد و می تواند از شرایطی لاکچری بهره مند شوند و از آن لذت ببرند. این محصول مزیت های زیادی دارد که افراد با تکیه بر چنین مزیت هایی می توانند خرید آن را نهایی سازند و از داشتن آن لذت ببرند. شناور بادی قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را دارد و حالت معلق به خود می گیرد و می تواند افراد را نیز بر روی خود نگه دارد. در ساختار این محصول دستگیره نگه دارنده وجود دارد تا افراد بتوانند بدون مشکل در موقعیت حضور داشته باشند و به تفریحات آبی بپردازند. 

در طراحی چنین شناور بادی بخشی برای اتصال آن به دیگر شناور ها وجود دارد تا افراد تعدادی از آن ها را خریداری کنند و در کنار هم در موقعیت های آبی حضور داشته باشند و از آن لذت ببرند. داشتن جا لیوانی نیز به نوبه خود جزو مزیت های محصول می باشد که در نهایت افراد می توانند با خیالی آسوده آن را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. جا لیوانی نیز دسترسی به آب و نوشیدنی را آسان می کند و افراد قادر به داشتن تفریحات آبی در شرایط استاندارد و ایمن می شوند و مشکلی برای آن ها رخ نخواهد داد. نصب و راه اندازی آسان شناور بادی مد نظر توجه عده زیادی را جلب کرده است تا آن را خریداری کند. ثبت سفارش و خرید شناور بادی روی آب River Run لوکس اینتکس با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران میسر می شود.

 نوع تفریحی
 طول 130 سانتی متر
 عرض 126 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 2.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
دارای جالیوانی بادی
همراه با تکیه گاه بادی و کفی توری
قابل اتصال به دیگر شناورهای بادی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...