شناور بادی روی آب کودک مدل جت آبی اینتکس

intex 57536 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان

شناور بادی روی آب کودک مدل جت آبی اینتکس بهترین گزینه برای روز های گرم تابستانی می باشد که به وسیله آن انواع تفریحات مهیج آبی رقم می خورد و می توان بهترین اوقات را کسب کرد. شناور بادی روی آب محصولی بی نظیر با بدنه ای استاندارد است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو با دوام ترین محصولات مناسب کودکان نیز می باشد که امروزه با قیمت مناسب می توان آن را دریافت نمود و از وجود آن بهره مند شد. شناور بادی روی آب به جهت داشتن وزن کم و بدنه ای که تنها از باد پر می شود حالت بی وزنی و شناور دارد که بر روی سطح آب قرار می گیرد و ایجاد تعادل می کند. تعادل لازم در این محصول به گونه ای است که با قرار گیری کودکان بر روی آن بر هم نمی خورد و می توان بهترین اوقات را کسب کرد و از این شرایط لذت برد.

خرید شناور بادی روی آب کودک مدل جت آبی اینتکس باکیفیت بدنه محصول از باکیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است که ضخامت زیادی را ایجاد می کند تا بتوان در طول عمر بالا از آن استفاده کرد و دچار مشکل نشد. این ضخامت زیاد سبب دوام بالا در برابر عوامل مختلف می شود که مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است تا بتوان آن را مورد بهره برداری در طولانی مدت قرار داد. رنگبندی و طراحی این محصول با توجه به سلیقه و روحیات کودکان می باشد که در این صورت برای آن ها رضایت بخش است و می تواند لحظات شاد و بی عیب و نقصی را برای آن ها رقم بزند. شناور بادی روی آب سه بعدی است به طوری که کودکان بر روی آن سوار می شوند و بر روی سطح آب قرار می گیرند و به تفریحات آبی می پردازند. به این طریق لذت زیادی را برای آن ها ایجاد می کنند و می توان از داشتن آن بهره کافی را برد. به جهت انتخاب و خرید آسان شناور بادی روی آب کودک مدل جت آبی اینتکس به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را به راحتی سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 117 سانتی متر
 عرض 177 سانتی متر
 سنین مورد استفاده بالای 3 سال
 جنس بدنه وینیل
 وزن 2.1 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 پمپ-
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی هادارای یک دستگیره حفظ تعادل
همراه با تفنگ آبپاش
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...