شناور بادی روی آب کودک طرح کوسه اینتکس

intex 59380 shark

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
490,000
450,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک طرح کوسه اینتکس با بدنه ای ضخیم و منحصر به فرد دارای طراحی فانتزی و خاص برای رده سنی کودک و داشتن جذابیت ظاهری برای علاقه مندان با ساختاری استاندارد و ایمن از فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران

شناور بادی روی آب کودک طرح کوسه اینتکس سبک و قابل حمل برای استفاده در مسافرت و گردش می باشد که ابعاد کوچک و کمجا نیز دارد. به طوری که می توان از ان بهترین بهره برداری را به عمل آورد و در محیطی ایمن و استاندارد به تفریحات مهیج آبی دست پیدا کرد. شناور بادی مد نظر به درستی بر روی سطح آب قرار می گیرد و حالت معلق به خود می گیرد و می تواند دارای تعادل در چنین محیطی باشد. چرا که بدنه ای توخالی دارد که تنها از باد پر می شود و می توان بر روی سطح آب تعادل داشته باشد و به داخل آب فرو نمی رود. این محصول دلخواه دارای طراحی فانتزی نیز بوده است که در این صورت مورد توجه رده سنی کودک قرار می گیرد و می تواند برای آن ها شرایط دلخواه جهت قرار گیری بر روی سطح آب را مهیا کند. با وجود چنین تعادلی که برای حضور کودکان در محیط های آبی لازم و ضروری می باشد افراد می توانند نسبت به انتخاب و خرید این محصول با رضایت کامل اقدام نمایند و در نهایت سازگار ترین حالت ممکن را ایجاد کنند که در زمان حضور در شناور بادی ایجاد می شود. محصول مورد نظر سبک و قابل حمل است و در زمان خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و می توان به راحتی آن را در مکان های مختلف همراه داشت. در این صورت برترین نمونه از اسباب بازی های بادی برای رده سنی کودک می باشد که امکان حضور آن ها را در محیط های آبی فراهم می سازد. با این وجود است که پر فروش نیز می باشد و رضایت مخاطب را به خوبی به همراه دارد. جهت انتخاب و خرید شناور بادی روی آب کودک طرح کوسه اینتکس به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 117 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...