شناور بادی روی آب کودک طرح وال 57567

intex 57567

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34%
1,200,000
800,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک طرح وال 57567 از سری شناور های بادی منحصر به فرد می باشد که به دلیل داشتن ساختار سه بعدی طرفداران زیادی دارد و اغلب کودکان به سمت خرید آن کشیده می شوند. این محصول جذاب ایمنی لازم برای قرار گیری کودکان در محیط های آبی را ایجاد کرده است تا والدین با خیالی آسوده کودکان را در محیط های آبی قرار دهند و به تفریحات آن ها رسیدگی نمایند. ظاهر محصول طراحی جذابیت دارد که شبیه به وال بوده و در نتیجه کودکان تصور می کنند که بر روی یک وال بزرگ سوار می باشند. سطحی که کودکان بر روی آن قرار می گیرند مواج و طبی است که راحتی را برای آن ها ایجاد می کند و ساختاری استاندارد دارد. تعادل در تمامی بخش های این شناور بادی وجود دارد که با وجود دستگیره های نگه دارنده پلاستیکی که در دو سمت محصول وجود دارد دو چندان می شود.

خرید شناور بادی روی آب کودک طرح وال مدل 57567

تعادل برای قرار گیری شناور بر روی سطح آب وجود دارد و می تواند بهترین و خاص ترین موقعیت را برای افراد رقم بزند. از این رو این شناور بادی محبوبیت زیادی دارد و جزو پر فروش ترین و محبوب ترین محصولاتی است که در اوقات فراغت افراد در محیط های آبی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه محصول از ضخامت زیادی تشکیل شده است که ضد حساسیت نیز می باشد و می تواند به راحتی طول عمر بالا را ایجاد سازد. از این رو با خرید این محصول می توان در طی سال های زیاد از داشتن محصول لذت برد و دچار مشکل نیز نشد. چرا که بدنه سازگاری زیادی برای حضور در فضای باز دارد و بدنه ای محکم و استوار دارد که غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت نیز می باشد و حالت شناور خود را در طی مدت زمان طولانی حفظ می کند. به منظور خرید آسان شناور بادی روی آب کودک طرح وال 57567 شرایط برای مراجعه غیر حضوری به فروشگاه اینتکس ایران وجود دارد تا افراد خرید خود را ثبت نمایند.

شناور بادی روی آب طرح وال اینتکس

 نوع  تفریحی
  طول 168 سانتی متر
  عرض 140 سانتی متر
  تحمل وزن  40 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.4 کیلوگرم
 برند اینتکس
  پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
ساختار سه بعدی و زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...