شناور بادی روی آب کودک طرح هواپیما

intex 59380 Airplane

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک طرح هواپیما دارای وزن کم می باشد که به دلیل داشتن باد در داخل خود به صورت شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد و می توان از وجود آن بهره مند شد. رنگبندی بدنه شاد و زیبا است به طوری که در نظر کودکان جذابیت دارد و مورد علاقه آن ها قرار می گیرد. در این صورت می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و از وجود آن لذت برد. این محصول برای استفاده در استخر و مکان هایی که دارای آب های آرام می باشد خریداری می شود به این ترتیب برای تمامی تفریحات آبی استفاده می شود و در این صورت بهترین ساعات و لحظات را رقم می زند. شناور بادی روی آب با قابلیت راه اندازی آسان و داشتن وزن سبک در تمامی تفریحات و مسافرت ها و گردش ها استفاده می شود و در این صورت جزو محبوب ترین وسایل بادی شناخته می شود که می توان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد و از آن لذت برد.

ساختار این محصول شبیه به هواپیما می باشد که برای کودکان جذابیت دارد و باعث می شود که برای کودکان تصور سوار شدن به هواپیما را ایجاد می سازد. محصول ظرفیت تک نفره برای کودکان دارد تا در این صورت مورد استفاده آن ها در تابستان و در تفریحات آبی تابستانه شود و بهترین اوقات را برای آن ها رقم می زند. شناور بادی روی آب کودک طرح هواپیما بهترین محصولی است که بدنه ضد حساسیت نیز دارد و به این خاطر مشکلی برای کودکان ایجاد نخواهد کرد. کسانی که قصد خرید شناور بادی روی آب کودک طرح هواپیما را دارند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند.

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...