شناور بادی روی آب کودک طرح نمو

Bestway 41088

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
630,000 تومان

شناور بادی روی آب کودک طرح نمو محصولی مهیج و زیبا برای تفریحات آبی کودکان است که به وسیله آن می توانند بر روی سطح آب های آرام قرار گیرند و به تفریحات بپردازند. این محصول بی نظیر و زیبا دارای رنگبندی شاد نیز بوده است که متناسب با روحیات کودکان می باشد و می تواند در مسافرت و گردش نیز به همراه افراد باشد تا لحظات خوشی را برای آن ها رقم بزند. شناور بادی روی آب دارای تعادل در زمان قرار گیری در این موقعیت می باشد که افراد با استفاده از آن نیز تعادل دارند و می توانند بدون واژگون شدن به داخل آب بر روی این محصول اقامت داشته باشند.

 با این وجود است که تمامی کودکان لذت حضور در محیط های آبی را کسب می کنند و می توانند ساعات خوشی را داشته باشند. به طوری که به راحتی راه اندازی می شود و در کم ترین زمان می توان آن را برای تفریحات کودکان آماده کرد. بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشد در این صورت آب به داخل آن نفوذ نمی کند و وزن کم و قابلیت شناور ماندن را حفظ می کند. در نتیجه می توان از آن استفاده های لازم را به عمل آورد و در طی سال های زیاد نسبت به استفاده کردن از آن نیز اقدام نمود. طراحی زیبای این محصول منحصر به فرد جلب توجه می کند و در واقع دلیل بر خرید این محصول می شود. به طوری که تمامی کودکان تمایل به داشتن آن دارند و نسبت به خرید آن اقدام می کنند. کسانی که به منظور داشتن تفریحات آبی در مسافرت و گردش به دنبال روشی برای خرید شناور بادی روی آب کودک طرح نمو می باشند به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را سبد نهایی نمایید.

نوع تفریحی
 طول 157 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 مناسب سنین بالای 3 سال
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 0.8 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هاقابلیت حفظ تعادل کودک بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...