شناور بادی روی آب کودک طرح ماهی

intex 59380 fish

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک طرح ماهی جدید ترین طرح شناور بادی است که برای رده سنی کودکان با طراحی فانتزی و زیبا ساخته شده است که در نهایت افراد می توانند بهترین اوقات را برای خود رقم بزنند. شناور بادی به صورت شناور روی سطح آب می باشد و تعادل زیادی دارد که کودکان با قرار گیری بر روی محصول تعادل لازم را به دست می آورند و می توانند بهترین اوقات را داشته باشند. این محصول در نهایت فانتزی بودن ساخته شده است تا توجه کودکان را به خود جلب کند و جزو محبوب ترین وسیله بادی جهت تفریحات مهیج آبی شناخته شود. در این صورت تمامی کسانی که در رده سنی کودک تمایل به داشتن تفریحات مهیج آبی دارند این محصول را مورد استفاده قرار می گیرند و لحظات خوشی را کسب می کنند که در فصول گرم سال رقم می خورد و برای آن ها لذت بخش می باشد.

 تمامی افراد در رده سنی مختلف علاقه به داشتن تفریحات آبی و آبتنی دارند که با خرید انواع شناور بادی رقم می خورد. این محصول برند و اصل است به طوری که از بهترین و سازگار ترین مواد اولیه تشکیل شده است تا در این صورت افراد بتوانند در طی سال های زیاد از آن استفاده نمایند. همچنین قابلیت ضد حساسیت را نیز ایجاد کرده است تا کودکان دچار حساسیت پوستی نشوند و بتوان از وجود آن بهره مند شد. شناور بادی سبک و کمجا بوده است تا در نتیجه به راحتی در مسافرت و گردش به همراه افراد باشد و برای آن ها بهترین اوقات را رقم بزند. از این رو کسانی که قصد خرید شناور بادی روی آب کودک طرح ماهی را دارند می توانند به راحتی و با وجود اورجینال بودن به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و خرید خود را نهایی سازند.

 نوع تفریحی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...