شناور بادی روی آب کودک طرح قو intex 57557

intex 57557

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
1,150,000
930,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک طرح قو intex 57557 یکی از جدیدترین انواع شناور بادی روی آب مخصوص کودکان است که توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید و عرضه می شود. این شناور بادی دارای ویژگی های جذابی بوده که موجب شده تا به فروش بالایی برسد. این شناور به صورت یک قو زیبا طراحی شده است. نکته جذاب در طراحی این محصول بدنه بزرگ و پهن این شناور می باشد که احتمال واژگونی آن بر روی آب را به صفر می رساند. به دلیل بدنه پهن این محصول، فضای زیادی برای نشستن در اختیار کودک است. هم چنین دو دستگیره به رنگ مشکی بر روی این شناور وجود دارد که کودک می تواند برای حفظ تعادل خود نیز از آن ها بهره برده و به راحتی تعادل خود را حفظ کند. این محصول به رنگ سفید بوده و لایه خارجی مورد استفاده در بدنه آن، به صورت طرح چرم می باشد که براق است و زیبایی خاصی را بر روی آن به وجود می آورد.

خرید شناور بادی روی آب کودک طرح قو

این محصول دارای طناب نجات نیز می باشد که می توانید برای نگه داشتن شناور در فاصله تعیین شده از استخر از آن استفاده نمایید. گردن بلند قو نیز از دیگر ویژگی های این محصول است که کودک می تواند به راحتی از آن گرفته و بر روی شناور بنشیند. این محصول کیفیت بی نظیری داشته و در برابر پارگی مقاوم است. برای راه اندازی این شناور می توانید با یک پمپ باد معمولی از طریق دریچه های هوای موجود در بدنه، این محصول را باد کرده و سپس از روی زمین بلند کنید و در داخل آب قرار دهید. لازم به ذکر است که برای حفظ کیفیت این شناور باید از نشستن بر روی آن در خشکی خودداری کرده و در زمان جابه جایی، شناور را بر روی زمین نکشید. هم چنین تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده از شناور در داخل آب است. برای خرید شناور بادی روی آب کودک طرح قو intex 57557 با قیمتی ارزان به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید.

فروش شناور بادی روی آب کودک طرح قو اینتکس

نوع تفریحی
 طول 130 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.9 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای سه سال
رنگ سفید و زیبا
تولید برند اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...