شناور بادی روی آب کودک طرح قایق موتوری

intex 59380 Motorboat

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک طرح قایق موتوری از سری محصولات پر فروش و منحصر به فرد می باشد که با ساختاری استاندارد و ایمن توانسته رضایت مخاطب را جلب کند. مخاطب این محصول که در رده سنی کودک قرار گرفته است بهترین لحظات را در این شناور بادی به دست می آورد که هم شامل تفریحات مهیج آبی می شود و هم می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. قیمت خرید چنین محصولی ارزان است تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و در نهایت بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری مورد استفاده افراد قرار گیرد. 

شناور بادی روی سطح آب قرار می گیرد و حالت معلق خود را حفظ می کند. در نهایت دارای تعادل در سطح آب می باشد و به داخل آب فرو نخواهد رفت. افراد نیز با قرار گیری بر روی این محصول سازگار می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری تعادل داشته باشند و به داخل آب واژگون نشوند. در این صورت شناور بادی روی آب برای کودکان جذابیت دارد و تفریحات مهیج آبی را برای آن ها رقم می زند و در نهایت می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به بهره مندی از این محصول منحصر به فرد دست پیدا کرد. در زمانی که بدنه خالی از باد است به صورت تاشو در می آید و فضای کمی را اشغال می کند. با این وجود در مسافرت و گردش به همراه افراد قرار خواهد گرفت و برای آن ها منحصر به فرد می باشد. چنانچه تمایل به خرید شناور بادی روی آب کودک طرح قایق موتوری دارید به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کنید و یا به صورت غیر حضوری از طریق سایت اقدام به خرید نمایید و ساعات خوشی را برای تفریحات آبی کودکان رقم بزنید.

 نوع تفریحی
 طول 109 سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...