شناور بادی روی آب کودک طرح سفره ماهی

intex 57576

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان

شناور بادی روی آب کودک طرح سفره ماهی جذابیت زیادی دارد تا کودکان را به سمت داشتن بهترین تفریحات آبی جذب کند و دارای بدنه ای با کیفیت و با طول عمر بالا می باشد. این محصول بی نظیر و خاص ساخت شرکت اینتکس است که در ساخت آن از بهترین مواد اولیه به کار رفته است تا طول عمر بالایی را ایجاد کند و بدنه ای ضخیم را تشکیل دهد. بدنه ضخیم غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت نیز می باشد که در این صورت می توان حالت شناور و معلق خود را داشته باشد و بر روی سطح آب قرار گیرد. 

فروش شناور بادی روی آب کودک طرح سفره ماهی ارزاناین حالت شناور به جهت وزن کم بوده است و بدنه ای که تنها از باد پر شده است. علاوه بر این موارد بدنه ضخیم محصول بدون پس دادن رنگ به محیط توانسته بهترین گزینه باشد که برای استفاده در طی سال های زیاد و در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه افراد است و می تواند رضایت آن ها را به خوبی جلب کند. شناور بادی روی آب مد نظر دارای قابلیت راه اندازی اسان است که جزو مزیت های مهم آن به شمار می آید. راه اندازی آسان سبب می شود که افراد محصول را در کم ترین زمان برای کودکان آماده سازند و در نهایت بتوانند بدون مشکل وارد آب شوند. همان طور که راه اندازی محصول به وسیله پمپ باد به صورت آسان انجام می شود جمع آوری آن نیز در کم ترین زمان صورت می گیرد و به دلیل وجود قابلیت مکش باد در انواع پمپ باد این کار به راحت ترین حالت ممکن انجام می شود. در نتیجه محصول برای جا به جایی و حمل و یا نگه داری در محیطی ایمن آماده می گردد و می توان در زمان نیاز مجدد از آن بهره برداری کرد. شناور بادی روی آب کودک طرح سفره ماهی را می توان با داشتن بدنه ای که دارای طول عمر بالا می باشد و تعادل لازم را نیز دارد از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کرد.

 نوع تفریحی
  طول 185 سانتی متر
  عرض 145 سانتی متر
  تحمل وزن  40 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.183 کیلوگرم
 برند اینتکس
 تعداد دستگیره حفظ تعادل 2 عدد
 سنین مورد استفاده بالای سه سال
 سایر ویژگی هاساختار سه بعدی و زیبا
قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...