شناور بادی روی آب کودک طرح دلفین

intex 58535

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان

شناور بادی روی آب کودک طرح دلفین محصولی بی نظیر و استاندارد برای استفاده در سطح آب های آرام می باشد که دارای بدنه ای ضخیم است به طوری که می توان با خیالی آسوده در طی طول عمر بالا از آن بهره مند شد و از داشتن آن لذت برد. شناور بادی روی آب برای رده سنی کودک ساخته شده است تا آن ها در محیط های آبی بتوانند تعادل لازم را داشته باشند و از فرو رفتن به داخل آب جلوگیری شود. به این ترتیب تعادل لازم ایجاد می شود و می توان در ایمنی کامل نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول در ساختار خود دارای دو دستگیره نگه دارنده می باشد که از آن جایی که در دو سوی بدنه قرار دارد می تواند تعادل را بیش تر کند. 

خرید شناور بادی روی آب کودک طرح دلفین ارزان قیمتهمچنین به جهت حفظ کودکان بر روی شناور بادی استفاده می شود و دارای مزیت می باشد تا در این صورت بتوان با خیالی آسوده آن ها را در چنین فضایی قرار داد و از شرایط لذت برد. شناور بادی روی آب وزن کمی دارد و از آن جایی که در داخل آن تنها باد پر شده است حالت معلق به خود می گیرد و می تواند برای مدت زمان طولانی این موقعیت را داشته باشد. با این وجود است که تفریحات خاصی را رقم می زند که برای کودکان جذابیت دارد و می تواند موجب سرگرمی آن ها در چنین فضایی شود که اوقات فراغت خوبی را برای آن ها ایجاد می کند. شناور بادی روی آب مدل دلفین طراحی شده است و از ساختاری سه بعدی برخوردار می باشد تا به راحتی در نظر کودکان تاثیر بگذارد و سبب علاقه مندی آن ها به محصولی بی نظیر برای روز های گرم تابستان شود. اگر قصد انتخاب و خرید شناور بادی روی آب کودک طرح دلفین را دارید و به دنبال فروشگاهی معتبر جهت خرید محصول با برند اینتکس می باشید تنها پیشنهاد می شود که به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید و خرید را ثبت کنید.

 نوع تفریحی
  طول 175 سانتی متر
  عرض 66 سانتی متر
  تحمل وزن 40 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.683 کیلوگرم
 برند اینتکس
 تعداد دستگیره 2 عدد
 سنین مورد استفاده بالای 3 سال
 سایر ویژگی ها ساختار سه بعدی و زیبا
 ضخامت بدنه : 0.25 میلی متر
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...