شناور بادی روی آب کودک طرح خوک آبی

intex 59380 seal

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان

شناور بادی روی آب کودک طرح خوک آبی جدید ترین محصول برای رده سنی کودک است که جذابیت زیادی دارد و می تواند تفریحات مهیج آبی را رقم بزند. این محصول دارای بدنه ای کمجا و کوچک است که قابلیت استفاده در محیط آب های آرام را ایجاد کرده است تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده برای این رده سنی امکان داشتن تفریحات استاندارد و ایمن را ایجاد نمود. شناور بادی بر روی سطح آب با تعادل زیاد قرار می گیرد و وارد آب نمی شود و می تواند کودکان را نیز بر روی خود حفظ کند. در این صورت می توان از محصول لذت برد و از هوای تازه بهره مند شد. کودکان از این محصول استقبال کرده اند و تمایل به داشتن آن دارند. چرا که طراحی فانتزی دارد که متناسب با سلیقه آن ها می باشد و می تواند برای آن ها بهترین اوقات را ایجاد سازد. 

فروش شناور بادی روی آب کودک طرح خوک آبی جدیدشناور بادی روی آب وزن کمی نیز دارد و با داشتن بدنه ای توخالی که تنها از باد پر شده است حالت شناور و معلق به خود می گیرد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد. شناور بادی روی آب برای رده سنی کودک بهترین گزینه است که کمجا می باشد و به راحتی در مسافرت و گردش به همراه افراد خواهد بود و در نهایت می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند. بدنه بدون پس دادن رنگ به محیط برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب می شود که بدنه ای ضخیم دارد و قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نیز شامل آن شده است تا در این صورت حالت شناور خود را برای سال های زیاد داشته باشد. علاقه مندان می توانند شناور بادی روی آب کودک طرح خوک آبی را با قیمت مناسب و کیفیت اصل از فروشگاه اصلی اینتکس ایران سفارش دهند و محصول را برای لذت بردن از تفریحات آبی در مسافرت و گردش با خود به همراه داشته باشند.

نوع تفریحی
 طول 107 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طرح زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...