شناور بادی روی آب کودک طرح تمساح intex 57551

intex 57551

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان

شناور بادی روی آب کودک طرح تمساح intex 57551 یکی دیگر از نمونه های شناور روی آب مخصوص کودکان می باشد که با ظرافت زیادی طراحی و تولید شده است. این شناور جذاب ظاهری مانند یک تمساح دارد که دست ها و پاهای آن به صورت کاملا طبیعی طراحی شده اند. بر روی این محصول دو دستگیره به رنگ مشکی قرار دارد که برای حفظ تعادل کودک از آن استفاده می شود. کودک در زمان استفاده می تواند این دستگیره ها را گرفته تا به راحتی تعادل خود را حفظ کند. نشیمنگاه این شناور بادی نیز فضایی مناسب برای نشستن کودک را در اختیار او قرار می دهد و برای استفاده او بسیار مناسب است. این شناور به صورت پهن بوده که ایمنی کودک را بر روی آب به خوبی تأمین می کند و شناور واژگون نمی شود. بدنه این شناور از بهترین نوع PVC ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر پارگی داشته و طول عمر بالایی دارد.

خرید شناور بادی روی آب کودک طرح تمساح

این شناور در برابر دماهای مختلف آب و نور خورشید مقاومت زیادی دارد و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. برای حفظ کیفیت آن لازم است تا از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید و پس از راه اندازی بر روی زمین، شناور را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و به داخل آب بیندازید. کودک از نشستن بر روی شناور بر روی زمین خودداری کند تا به محصول آسیبی وارد نشود و در آب بر روی شناور بنشیند. اشیای تیز را به شناور نزدیک نکنید و از پرش کودک بر روی شناور جلوگیری نمایید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه شناور بادی نیز جهت تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس ایران تماس بگیرید. شناور بادی روی آب کودک طرح تمساح intex 57551 یکی از نمونه های خاص و جذاب تولید شده مخصوص کودکان است که با قیمتی ارزان در فروشگاه اینتکس ایران به فروش می رسد.

فروش شناور بادی روی آب طرح تمساح اینتکس

 نوع تمساح
 طول 192 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع -
 تحمل وزن 15 کیلو گرم
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل
 پمپ خیر
نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب رده سنی 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...