شناور بادی روی آب کودک جدید طرح یونیکورن

intex 57561

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
1,450,000
1,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک جدید طرح یونیکورن سری جدید شناور های بادی مخصوص کودکان است که دارای طرح معروف یونیکورن می باشد و دارای رنگبندی جذاب و منحصر به فرد است. در این صورت افراد می توانند با خیالی آسوده از این محصول با کیفیت استفاده کنند و روزی شاد و مهیج را در محیط های آبی به دست آورد. شناور بادی روی آب کودکان با این طرح ساخت شرکت معتبر اینتکس است که تمامی مزیت های لازم را دارد و در نتیجه با داشتن کیفیت بالا و طول عمر زیاد توانسته برای علاقه مندان بهترین موقعیت را ایجاد سازد.

 شناور بادی بر روی سطح آب به صورت معلق و شناور باقی می ماند و از فرو رفتن به داخل آب جلوگیری می کند و می تواند بهترین گزینه ای باشد که امروزه نسبت به داشتن آن اقدام می کنند و می توانند شناور منحصر به فرد و خاصی بوده باشد. این محصول بی نظیر وزن کمی دارد و در مسافرت و گردش به راحتی توسط افراد حمل و جا به جا می شود. قابلیت نصب آسان که به وسیله پمپ باد انجام می شود شامل این محصول می شود که در مسافرت و گردش می توان این کار را انجام داد و محصول را برای استفاده کودکان اماده کرد. دریچه ای که برای اتصال پمپ باد به بدنه تعبیه شده است مانع از خروج باد می شود و باد برای مدت زمان طولانی در داخل بدنه باقی می ماند و می تواند اوقات خوشی را برای علاقه مندان رقم بزند. شناور بادی مد نظر سازگاری زیادی دارد  دارای توان بالا در بدنه می باشد. خرید این محصول با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

نوع تفریحی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.9 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای سه سال
تولید برند اینتکس
دارای دو دریچه باد مجزا
دارای دستگیره حفظ تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...