شناور بادی کودک اینتکس مدل یونیکورن

intex 57552

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,190,000 تومان

شناور بادی روی آب کودک اینتکس مدل یونیکورن یکی دیگر از جدیدترین انواع شناور بادی روی آب فانتزی برای سنین بالاتر از دوسال بوده که از تولیدات جذاب و منحصر به فرد برند اینتکس در سال 2022 به شمار می رود. ساختار بدنه اصلی این شناور بادی روی آب دقیقا مشابه یک یونیکورن بوده که در دو سمت گردن این اسب تک شاخ دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا تعادل فرزند شما در زمان استفاده حفظ شده و همچنین دو کناره این محصول مجهز به زیرپایی سرخود بادی نیز بوده تا کودک در زمان استفاده کاملا راحت باشد. کیفیت بالای این شناور بادی روی آب کاملا وابسته به جنس بدنه مرغوب آن بوده که از نوع پی وی سی وینیل طرح چرم تولید شده تا در تمامی دماهای آب و همچنین قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید بتوانید محصول را برای فرزند خود راه اندازی کنید.

شناور بادی روی آب کودک اینتکس مدل یونیکورن

وزن بدنه این شناور بادی روی آب تنها 1.2 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده به همین دلیل بوده که هنگام سفر نیز می توانید به راحتی این محصول را به همراه ببرید. البته حداکثر تحمل وزن بدنه این شناور بادی روی آب 40 کیلوگرم بوده که برای ایمنی کودک توصیه می کنیم همواره به این مورد توجه داشته باشید. اگر شما نیز جهت استفاده فرزندتان در آب های آرام قصد خرید شناور بادی روی آب کودک اینتکس مدل یونیکورن را دارید می توانید بدون اتلاف وقت از سراسر کشور از طریق درگاه پرداخت امن وب سایت اینتکس ایران سفارش خود را ثبت کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

شناور بادی روی آب کودک اینتکس مدل یونیکورن

 نوع تفریحی
 طول 163 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
شرکت سازندهاینتکس
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.2 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای سنین بالای 2 سال
 دارای دستگیره
دارای زیرپایی بادی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...