شناور بادی روی آب کف توری شفاف صورتی

intex 56802 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27%
1,200,000
880,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کف توری شفاف صورتی از سری محصولات اصل و اورجینال است که با بدنه مقاوم و ضخیم توانسته برای استفاده در محیط های آبی کاربرد داشته باشد و قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب های آرام را دارد. در این صورت بهترین گزینه محسوب می شود که دارای بدنه ای منحصر به فرد می باشد و تمامی نیاز افراد نسبت به داشتن اوقات خوش را برطرف می سازد. این شناور بادی دارای کف توری است و می تواند بهترین اوقات را برای علاقه مندان رقم بزند. 

با این ساختار منحصر به فرد تفریحات مهیج آبی رقم می خورد و علاقه مندان می توانند آن را در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار دهند. شناور بادی روی آب از سری محصولات بادی وزن کم و سبک می باشد که شناور و معلق بر روی سطح آب قرار می گیرد و می تواند تعادل لازم را داشته باشد و در این صورت افراد نیز تعادل لازم را به خود می گیرند و می توانند تجربه ای خوب و مناسب را در محیط های آبی داشته باشند. شناور بادی غیر قابل نفوذ است و آب را به داخل خود وارد نمی کند. در این صورت حالت کلی و قابلیت خود را حفظ می کند و در طولانی مدت نیز قابلیت استفاده شدن در چنین حالتی را دارد. این محصول مناسب رده سنی بزرگسال می باشد به طوری که تمامی مزیت های ممکن را دارد و ابعاد و اندازه آن متناسب با جثه بزرگسال می باشد. با این وجود است که تمامی کسانی که به دنبال داشتن این محصول منحصر به فرد می باشند می توانند آن را از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران تهیه کرده و اوقات خوشی را در محیط های آبی داشته باشند و بتوانند از آن لذت ببرند.

نوع تفریحی
 طول 104 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 وزن 1250 گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ صورتی
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر
 طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...