شناور بادی روی آب کف توری شفاف سبز

intex 56802 green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان

شناور بادی روی آب کف توری شفاف سبز به منظور ایجاد بهترین تفریحات مهیج آبی ساخته شده است که طراحی زیبا و خاص دارد و می تواند بهترین اوقات را برای علاقه مندان رقم بزند. شناور بادی مد نظر برای قرار گیری بر روی آب های آرام طراحی شده است که بدنه ای استاندارد و ایمن دارد تا افراد بر روی آن قرار بگیرند و مزیت های لازم را دارا باشند. این محصول بی نظیر و خاص دارای کف توری است تا افراد تفریحات آبی را لمس کنند و به آبتنی و آب بازی نیز مشغول شوند. 

در این صورت محصولی پر طرفداران و محبوب می باشد که با در نظر داشتن بهترین ساختار و استاندارد ترین موقعیت می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. شناور بادی را می توان در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت و در نهایت آن را در محیط های آبی استفاده نمود. چرا که بدنه در حالت خالی بودن از باد تاشو است و ابعاد و بسته بندی کوچکی را تشکیل داده است. در این صورت با باد کردن بدنه به ساختار اصلی تبدیل می شود و می تواند مورد استفاده افراد قرار گیرد. محصول برند و اصل است و در نهایت کیفیت تولید شده است و در تولید آن تمامی استاندارد های ممکن به کار گرفته شده است. از این رو کسانی که به دنبال خرید بهترین گزینه از محصولات بادی می باشند تا ساعات خوشی را کسب کنند و تفریحات مهیج آبی داشته باشند می توانند شناور بادی روی آب کف توری شفاف سبز را با قیمت مناسب تهیه نمایند. خرید این محصول تنها از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود و می توان با داشتن آن بهترین اوقات را کسب کرد.

نوع تفریحی
 طول 104 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 وزن 1250 گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ سبز
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر
 طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...