شناور بادی روی آب مدل River Run 2 اینتکس

intex 58837

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,590,000 تومان

شناور بادی روی آب مدل River Run 2 اینتکس حرفه ای ترین شناور بادی می باشد که برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و دارای استحکام و ایمنی زیاد می باشد. به طوری که دو فرد همزمان در داخل آن جای می گیرند و به تفریحات مهیج آبی می پردازند. طراحی ایمن و مقاوم با داشتن ساختاری استاندارد سبب جذب مخاطب شده است و افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و از داشتن آن بهره مند می شوند تا لحظات خوشی را سپری کنند. با این وجود است که فروش بالایی دارد و توانسته رضایت مخاطب را نیز به خوبی جلب کند.

 شناور بادی مد نظر بر روی سطح آب قرار می گیرد و تعادل لازم را دارد و افراد را نیز بر روی خود قرار می دهد و دارای تعادل می کند و مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب می شود. در ساختار این محصول استاندارد تکیه گاه بادی برای هر یک از نشیمن ها وجود دارد تا به آن تکیه دهند و بر روی سطح آب قرار گیرند. در وسط دو نشیمن محصول نیز جا یخی وجود دارد که افراد می توانند بطری نوشیدنی و آب را در داخل آن قرار دهند و از یخ نیز برای خنک کردن نوشیدنی نیز استفاده نمایند. در این صورت در روز های گرم تابستان که افراد دچار تشنگی بیش تری می شوند می توان از این قسمت برای دسترس داشتن نوشیدنی و آب استفاده کرد و بهره مند شد و توانست بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن را به دست آورد. کسانی که به دنبال خرید شناور بادی روی آب مدل River Run 2 اینتکس می باشند می توانند خرید خود را از طریق فروشگاه اینتکس ایران و با قیمت مناسب نهایی سازند و از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورند.

 نوع تفریحی
 طول 243 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
همراه با کلمن روی آب بزرگ
دارای نشیمنگاه توری
همراه با طناب نجات
گیره اتصال جانبی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...