شناور بادی روی آب مدل ریور ران 2 نفره اینتکس

intex 56827

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
4,000,000
3,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مدل ریور ران 2 نفره اینتکس کاربردی ترین وسیله بادی جهت استفاده در روز های گرم تابستان می باشد که در مسافرت و گردش نیز همراه افراد خواهد بود و شرایط دلخواهی را برای افراد رقم می زند. به وسیله داشتن این محصول کاربردی علاقه مندان می توانند ساعات خوشی را سپری کنند و در محیط آب های آرام به تفریحات مهیج آبی دست پیدا کنند. به این ترتیب شادی زیادی را نیز کسب می کنند که در کنار اعضای خانواده و یا دوستان بسیار لذت بخش است. 

خرید شناور بادی روی آب مدل ریور ران 2 نفره اینتکس جدیدشناور بادی روی آب دارای امکانات کامل و جامع است به طوری که علاقه مندان بتوانند بدون نیاز به سایر وسایل اضافه به تفریحات آبی خود بپردازند و شرایط و موقعیت مناسبی را داشته باشند. از آن جایی که محصول در نهایت کیفیت ساخته شده است و بدنه ای ضخیم به دور از ایجاد مشکل را رقم می زند می توان آن را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و به راحتی از آن استفاده کرد. چرا که بدنه دارای دریچه های مختلف برای ورود باد در سراسر بدنه می باشد و اتصال پمپ باد را آسان می سازد. به این ترتیب باد مورد نیاز به راحتی تامین می شود و می توان از شرایط به دست آمده لذت برد. شناور بادی روی آب دو نفره است که در مابین بخش نشیمن یخچال بادی نیز واقع شده است تا با ریختن یخ و قرار دادن انواع نوشیدنی در این قسمت می توان در روز های گرم تابستان از بروز تشنگی جلوگیری کرد و در چنین محیطی آب و نوشیدنی خنک را در دسترس داشت. از این رو جزو مزیت های مهم در طراحی شناور بادی می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است که می توانند آن را برای تفریحات خود خریداری نمایند. کسانی که تمایل به داشتن شناور بادی روی آب مدل ریور ران 2 نفره اینتکس دارند می توانند از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس اقدام به خرید نمایند.

 نوع تفریحی
 طول 243 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 برند اینتکس
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دو دستگیره حمل و نقل
همراه با کلمن روی آب بزرگ
دارای نشیمنگاه توری
همراه با طناب نجات
گیره اتصال جانبی
5 عدد دریچه باد مجزا
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...