شناور بادی روی آب مدل دلفین کودک

intex 58539

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان

شناور بادی روی آب مدل دلفین کودک بهترین گزینه برای استفاده کودکان در محیط آب های آرام می باشد که دارای بدنه ای ضخیم و غیر قابل نفوذ است تا علاقه مندان بتوانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از وجود آن بهره مند شوند. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس نیز می باشد طراحی متناسب با سلیقه کودکان را رقم زده است تا آن ها را به خود جذب کرده و شرایط برای استفاده از محصول را ایجاد سازد.

قیمت خرید شناور بادی روی آب مدل دلفین کودک جدید شناور بادی روی آب به دلیل داشتن وزن کم و بدنه ای توخالی که تنها از باد پر شده است سبک می باشد و بر روی سطح آب به صورت معلق و شناور قرار می گیرد و می تواند بهترین اوقات را داشته باشد. این محصول بی نظیر رنگبندی زیبا نیز دارد که جذابیت آن را دو چندان کرده است و با ساختار سه بعدی برای کودکان جذابیت زیادی دارد. محصول مورد نظر از آن جایی که دارای بدنه ای مقاوم است دستگیره نگه دارنده نیز دارد تا کودکان به راحتی بر روی آن قرار گیرند و تعادل لازم را داشته باشند. به طور کلی محصول دارای تعادل زیادی می باشد که در محیط های آبی ایجاد می کند تا کودکان نیز قادر به داشتن تفریحات مهیج آبی باشند و در کنار والدین خود اوقات فراغت بی نقصی را سپری کنند. وجود دستگیره نگه دارنده باعث می شود تا افراد بتوانند بر روی محصول به راحتی قرار گیرند و از تکان خوردن آن ها در چنین موقعیتی جلوگیری می شود و می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. رنگ بدنه به محیط پس داده نمی شود و می تواند ثابت و بدون تغییر باشد و در طول سال های زیاد محصولی بی عیب و نقص و زیبا را برای کودکان ایجاد کند. انتخاب و خرید آسان شناور بادی روی آب مدل دلفین کودک با مراجعه به نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوع تفریحی
  طول 175 سانتی متر
  عرض 66 سانتی متر
  تحمل وزن 40 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.683 کیلوگرم
 برند اینتکس
 تعداد دستگیره 2 عدد
 سنین مورد استفاده بالای 3 سال
 سایر ویژگی ها ساختار سه بعدی و زیبا
 ضخامت بدنه : 0.25 میلی متر
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...