شناور بادی روی آب مبلی نارنجی با کف توری

Intex 58883 orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
999,000
770,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مبلی نارنجی با کف توری دارای ساختاری استاندارد و ایمن با دستگیره نگه دارنده می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند و برای استفاده رده سنی بزرگسال باشد. این محصول در ساختار خود تمامی مزیت های ممکن را دارد که در نهایت می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری آن را در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد. شناور بادی محصولی با طول عمر عمر بالا می باشد که قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را دارد و در نهایت می تواند تعادل لازم را داشته باشد تا بتوان در سطح آب های آرام بهترین موقعیت را کسب کرد. علاوه بر این موارد افراد نیز در زمان قرار گیری بر روی این محصول تعادل لازم را دارند و می توانند بدون هر گونه مشکل در چنین شرایطی حضور داشته باشند. 

شناور بادی روی آب مدل مبل می باشد که افراد بتوانند به حالت نشسته بر روی آن قرار گیرد و به شرایط به وجود آمده بپردازند. داشتن شرایط استاندارد و ایمن و وجود تفریحی مهیج و خاص در روز های گرم تابستانی سبب شده است که افراد زیادی به سمت خرید این محصول کشیده شوند و بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند. رنگبندی های متنوعی شامل این محصول می شود که افراد می توانند با توجه به سلیقه خود انتخاب و خرید محصول را انجام دهند و از آن بهره مند شوند. چنین محصول دلخواهی را با قیمت مناسب خریداری کنید و از آن در طی طول عمر بالا لذت ببرید و در نهایت تفریحات خاص و منحصر به فردی را کسب نمایید. خرید شناور بادی روی آب مبلی نارنجی با کف توری تنها از سایت فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

Maryam Heidary

سلام وقتتون بخیر.
خیلی خیلی ازتون ممنونم واااااقعا هرچی ازتون خریدم درجه یک بوده.
ممنون بابت پیگیری های به موقع و پرسنل مودب شما

222 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقتتون بخیر
بسیار سپاسگذاریم بابت پیام خوبتون
مبارکتون باشه

222 روز پیش ارسال پاسخ