شناور بادی روی آب مبلی صورتی با کف توری

Intex 58883

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مبلی صورتی با کف توری استاندارد و ایمن برای استفاده رده سنی بزرگسال می باشد که جزو محصولات برند و اصل است و ساخت شرکت بزرگ اینتکس می باشد. در این صورت بدنه ضد حساسیت نیز بوده و سازگار با پوست افراد در اختیار علاقه مندان می باشد. شناور بادی روی آب مبلی به رنگ صورتی در اختیار افراد است و مورد پسند کسانی قرار می گیرد که به این رنگ علاقه دارند و به دنبال خرید چنین شناور بادی می باشند. داشتن شناور بادی به افراد امکان حضور در محیط های آبی را می دهد و بهترین تفریحات مهیج تابستانی را رقم می زند.

 از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. شناور بادی روی آب مدل مبلی بوده است و دارای دستگیره های پلاستیکی جهت نگهداری بر روی سطح محصول می باشد. با این وجود تعادل لازم جهت استفاده افراد فراهم بوده است و افراد به علاوه محصول به داخل آب واژگون نمی شوند. با این وجود است که محصولات بادی توانسته اند لذت حضور در تفریحات تابستانه را به افراد ببخشند و از این رو برای آن ها مهیج است. این محصول مناسب استفاده افراد بزرگسال می باشد و مطابق با جثه آن ها ساخته شده و در اختیار آن ها قرار گرفته است. به همین منظور بدنه ای بزرگ دارد که توان آن نیز بالا می باشد تا افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از آن شوند و دچار مشکل نیز نشوند. از شناور بادی روی آب مبلی صورتی با کف توری برای لذت بردن از سطح آب استفاده می شود که در فروشگاه اینتکس ایران موجود بوده و توسط افراد خریداری می شود.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...