شناور بادی روی آب مبلی زرد با کف توری

Intex 58883 yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
999,000
800,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مبلی زرد با کف توری سبب داشتن تفریحات مهیج آبی می شود که می توان در قالب استاندارد و ایمن به آن دست پیدا کرد و از وجود آن بهره مند شد. شناور بادی مد نظر به رنگ زرد ساخته شده است که جذابیت زیادی دارد و در نتیجه می تواند تفریحات مهیج آبی را ایجاد سازد. در این صورت کسانی که به دنبال خرید بهترین محصول جهت داشتن تفریحات مهیج آبی می باشند می توانند این محصول را مد نظر قرار دهند و با توجه به موقعیت خود خرید آن را نهایی سازند. به منظور داشتن موقعیت استاندارد بدنه تمامی مزیت های ممکن را دارد و دارای بدنه ای ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد تا سازگار با پوست استفاده کنندگان بوده و برای آن ها بهترین اوقات را ایجاد کند. 

رنگ بدنه بدون پس دادن و تغییر حالت می باشد تا افراد بتوانند در طی سال های زیاد در فصول گرم سال و در فضای باز از این شناور بادی استفاده کنند و از وجود آن بهره مند شوند. در ساختار این محصول دستگیره نگه دارنده از جنس پلاستیک نیز وجود دارد که می تواند تعادل لازم را برقرار سازد و همچنین برای قرار گیری بهتر افراد مد نظر قرار گیرد. علاوه بر این موارد محصول دارای جا لیوانی نیز می باشد که در این صورت آب و نوشیدنی در دسترس آن ها قرار می گیرد و می توان در زمان لزوم این موارد را در دسترس داشت. طراحی استاندارد و به روز شناور بادی و داشتن رنگبندی جذاب توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و طرفداران زیادی را به سمت آن جذب کند. جهت خرید شناور بادی روی آب مبلی زرد با کف توری تنها می توان به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کرد.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...