شناور بادی روی آب مبلی دستگیره دار نارنجی

intex 58859 orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان

شناور بادی روی آب مبلی دستگیره دار نارنجی جهت برقراری تعادل در محیط آب های آرام ساخته شده است که برای کسانی که توان داشتن این تعادل در محیط های آبی را دارند استفاده می شود و برای آن ها لحظات خوشی را ایجاد می کند. شناور بادی روی آب مدل مبلی می باشد و جهت نشستن افراد ساخته شده است که دارای دو دستگیره نگه دارنده نیز می باشد که می توان تعادل لازم را بر روی سطح آب ایجاد کند و همچنین افراد را بر روی سطح آب حفظ کند. به این ترتیب گزینه ای مناسب برای کسانی است که مهارت حضور در استخر و آب های آرام را ندارند و به داخل آن واژگون می شوند که به وسیله این محصول تمامی مشکلات به حداقل می رسد. 

فروش شناور بادی روی آب مبلی دستگیره دار نارنجی جدیدشناور بادی روی آب از بهترین کیفیت تشکیل شده است که بدنه آن از جنس پی وی سی وینیل می باشد تا در طولانی مدت نیز دچار آسیب نشود و بتوان آن را مورد بهره برداری قرار داد. کسانی که به دنبال تهیه یک محصول سازگار با بدنه ای ضخیم می باشند که در برابر استفاده طولانی مدت دچار خرابی نمی شود می توانند این شناور بادی را مورد استفاده قرار دهند و از وجود آن لذت ببرند و بتوانند در طول سال های زیاد آن را در مسافرت و گردش مورد بهره برداری قرار دهند. شناور بادی روی آب با رنگ زیبا و خاص توانسته جزو محبوب ترین محصولات بادی برای بزرگسال باشد که متناسب با سلیقه آن ها انتخاب و خریداری می شود و می توان برای آن ها شرایط استاندارد و ایمن را رقم زد. کسانی که به دنبال روشی معتبر جهت خرید شناور بادی روی آب مبلی دستگیره دار نارنجی می باشند تنها می توانند به صورت غیر حضوری با ورود به وب سایت اینتکس ایران انتخاب و خرید محصول مورد نظر را داشته باشند و آن را وارد سبد خرید خود کنند.

نوع  تفریحی
 طول  147 سانتی متر
عرض  99 سانتی متر
 وزن بسته بندی  983 گرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2 عدد
 تعداد دریچه باد  2 عدد
 تعداد جالیوانی  2 عدد
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها  مناسب بزرگسالان
  مناسب آب های آرام
  دارای نشیمنگاه بادی
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...