شناور بادی روی آب مبلی دستگیره دار آبی

intex 58859 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان

شناور بادی روی آب مبلی دستگیره دار آبی گزینه ای مناسب برای استفاده رده سنی بزرگسال می باشد که تمامی مزیت های لازم را دارد تا افراد را به سمت خرید خود جذب کند و برای آن ها اوقات خوشی را ایجاد سازد. شناور بادی روی آب به شکل مبلی طراحی شده است که تعادل لازم جهت قرار گیری بر روی سطح آب را دارد و می تواند به دلیل داشتن سازگاری زیاد برای افراد مورد بهره برداری آسان قرار گیرد. این محصول دلخواه دارای طراحی به روز و شیک نیز می باشد که در عین سادگی برای افراد کاربرد آسان دارد و می توان به وسیله آن به صورت متعادل بر روی سطح آب قرار گرفت و حالت شناور را به خود گرفت. 

خرید شناور بادی روی آب مبلی دستگیره دار آبی ارزانشناور بادی دارای دو دستگیره نگه دارنده می باشد که در دوسوی بدنه قرار دارد و ایجاد تعادل بیش تر می کند. همچنین دارای بخش نشیمن می باشد که تعیین شده است و می توان از حضور بر روی آن لذت برد و دچار مشکل نیز نشد. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر دارای توان بالا می باشد تا در برابر وزن افراد استفاده کننده مقاومت زیادی از خود نشان دهد و تعادل خود را از دست ندهد. تحمل وزن محصول صد کیلوگرم می باشد که افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود نگه می دارد و می تواند شرایط دلخواهی را ایجاد سازد. به این ترتیب کسانی که به دنبال خرید یک شناور بادی روی آب منحصر به فرد می باشند که به وسیله آن اوقات خوشی را سپری کنند و در محیط آب های آرام تعادل لازم را داشته باشند می توانند این شناور بادی را مد نظر قرار دهند و آن را خریداری کنند و لحظات خوشی را داشته باشند. کسانی که قصد خرید شناور بادی روی آب مبلی دستگیره دار آبی را دارند نیز می توانند به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را وارد سبد خرید خود نمایند.

نوع  تفریحی
 طول  147 سانتی متر
عرض  99 سانتی متر
 وزن بسته بندی  983 گرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2 عدد
 تعداد دریچه باد  2 عدد
 تعداد جالیوانی  2 عدد
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها  مناسب بزرگسالان
  مناسب آب های آرام
  دارای نشیمنگاه بادی
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...