شناور بادی روی آب مبلی آبی با کف توری

Intex 58883

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب مبلی آبی با کف توری یکی از بهترین شناور های بادی برای استفاده در سطح آب می باشد که با داشتن بدنه سبک و قابلیت حمل آسان توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای استفاده کنندگان منحصر به فرد باشد. شناور بادی محصولی برای رده سنی بزرگسال است که در روز های گرم تابستانی شرایط استفاده از آن می باشد و بهترین تفریحات مهیج آبی رقم می خورد. با این وجود است که تمامی کسانی که قصد لذت بردن در سطح آب های آرام را دارند به سراغ خرید چنین شناور بادی می روند که با قیمت مناسب خریداری می شود و مزیت های زیادی دارد. 

افراد بزرگسال مخاطبان اصلی این محصول می باشند که دارای توان بدنه بالا است به طوری که افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از آن می باشند. در دو سمت بدنه دستگیره نگه دارنده پلاستیکی وجود دارد که جهت نگه داری افراد بر روی محصول استفاده می شود و به نوبه خود مقاومت و مزیت زیادی دارد. علاوه بر این موارد شناور بادی روی آب طرفداران زیادی خواهد داشت و بهترین موقعیت و شرایط را رقم می زند. این محصول دلخواه دارای رنگ آبی نیز بوده است و مورد پسند افرادی قرار می گیرد که این رنگ را دوست دارند و به دنبال تهیه وسایل با این رنگ می باشند. بدنه ضد حساسیت است و کمک به داشتن تفریحات مهیج آبی برای افراد می کند که در رده سنی بزرگسال و در فصول گرم سال به محیط های آبی مراجعه می کنند تا از آن لذت ببرند. شناور بادی روی آب مبلی آبی با کف توری با قیمت مناسب و کیفیت بالا در نمایندگی اینتکس ایران موجود می باشد که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

نوع  تفریحی
 قطر  120 سانتی متر
ارتفاع
  30 سانتی متر
 وزن بسته بندی  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC وینیل
 تعداد دستگیره  2
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
نوع کف توری
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
 اقلام همراه -

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...