شناور بادی روی آب فلامینگو کوچک intex 57558

intex 57558

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
1,125,000
925,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب فلامینگو کوچک intex 57558 یکی از شناورهای بادی محبوبی است که در سایزهای مختلف ارائه شده و این محصول کوچک ترین نوع فلامینگو در میان مدل های مختلف این محصولات می باشد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این شناور بادی روی آب ساختاری دقیقا شبیه به یک فلامینگو زیبا را دارا می باشد و همین عامل هم سبب شده تا مشتریان پس از قرارگیری محصول بر روی آب ، یک جلوه فوق العاده را مشاهده کرده و لذت ببرند. هم چنین رنگ صورتی جذابی که این محصول داراست یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده این کالا به شمار خواهد رفت. علاوه بر این نکات شما این مزیت را هم در اختیار دارید که ساختار نشیمنگاه نرم و راحتی را هم در این شناور مشاهده کنید.

خرید شناور بادی روی آب فلامینگو کوچک

نکته مهم دیگری که شناور بادی روی آب فلامینگو کوچک intex 57558 دارا می باشد بحث وجود دو عدد دستگیره برای حفظ تعادل و همین طور جا به جایی ساده تر محصول می باشد که کودک به راحتی بر روی آب می تواند با در دست گرفتن این دستگیره ها تعادل خود را به بهترین شکل ممکن حفظ نماید. مسئله مهم دیگر در رابطه با این محصول تحمل وزن فوق العاده این کالاست که تا 40 کیلوگرم وزن را هم می تواند بر روی خود تحمل نموده و قطعا برای کودکان و نوجوانان یک محصول ایده آل به شمار می رود. مسئله دیگر بحث ضخامت بدنه این کالاست که به سادگی قطعا آسیب نخواهد دید و شما می توانید با خیالی راحت از یک محصول باکیفیت استفاده کرده و لذت ببرید. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

فروش شناور بادی روی آب طرح فلامینگو

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.68 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 پمپ ندارد 
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...