شناور بادی روی آب ریور وان Intex 56835

Intex 56835

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان

شناور بادی روی آب ریور وان Intex 56835 برای استفاده بزرگسالان در محیط های آبی ساخته شده است و از طراحی منحصر به فرد تشکیل شده است. به منظور داشتن محیطی راحت و سطحی که بتوان بر روی آن با حالت آرامش بخش قرار گرفت تکیه گاه بادی شامل محصول شده است که می تواند برای قرار گیری استاندارد کمر مد نظر قرار گیرد. رویه این تکیه گاه از ساختار مواج تشکیل شده است که می توان از طبی بودن آن لذت برد. در کناره های محصول دستگیره نگه دارنده قرار گرفته است تا بتوان به راحتی تعادل لازم را به دست آورد. به دلیل محبوبیت بیش تر طراحان این محصول را با طرح ارتشی ساخته اند و رویه آن را از زیباترین ساختار تشکیل داده اند. به همین خاطر است که می توان نسبت به خرید آن برای استفاده در محیط های آبی اقدام نمود و از داشتن آن بهره مند شد.

 ساختار بدنه نیز از بخشی گرد و حلقه ای تشکیل شده است که می توان بر روی آن بهترین موقعیت را تجربه کرد. کسانی که به دنبال محصولی سازگار هستند که توان مقاومت در برابر فشار های بالا را دارد و می تواند دچار ترکیدگی نشود می توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند و در تفریحات آبی خود بهترین شرایط را تجربه کنند. خرید شناور بادی روی آب ریور وان Intex 56835 بی نظیر و با کیفیت از فروشگاه اینتکس انجام می شود که تمامی محصولات را با کیفیت بالا و اصل ارائه می کند و می توان نسبت به خرید اقدام نمود.

 نوع تفریحی
 قطر 135 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمامی سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...