شناور بادی روی آب دو نفره سایبان دار اینتکس

intex 56294

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
8,400,000
7,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب دو نفره سایبان دار اینتکس بزرگ و جادار در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد و برای آن دسته از افراد که تمایل به حضور بر روی سطح آب های آرام را دارند مورد بهره برداری قرار می گیرد. این محصول بی نظیر و خاص ساخت شرکت اینتکس است که در ساخت آن بهترین مواد اولیه با کیفیت مطلوب به کار رفته است که می توان با خیالی آسوده و با داشتن طول عمر بالا از داشتن آن لذت برد و از وجود آن بهره مند شد. شناور بادی روی آب ظرفیت دو نفره دارد و فضای اضافه برای به همراه داشتن سایر وسایل نیز دارد. همچنین در ساختار خود سایبان نیز واقع شده است که ایجاد مزیت می کند و می توان با وجود آن تفریحات مهیج آبی را انجام داد. 

خرید شناور بادی روی آب دو نفره سایبان دار اینتکس جدیدبا توجه به چنین مواردی کسانی که به دنبال انتخاب و خرید بهترین شناور بادی می باشند که به وسیله آن در فصول گرم سال آرامش و راحتی بر روی سطح آب را داشته باشند می توانند این محصول با وجود سایبان را تهیه کنند و در معرض تابش خورشید در چنین فضایی قرار گیرند. سایبان موجود در بدنه این محصول قابلیت جداسازی دارد. به طوری که می توان در صورت نیاز آن را بر روی بدنه سوار کرد و یا آن را از بدنه جداساخت. هر یک از این موارد بستگی به نیاز استفاده کنندگان دارد که می توان با خیالی آسوده آن را مد نظر قرار داد و انتخاب و خرید این محصول بی نظیر را در اولویت قرار داد. شناور بادی روی آب سایبان دار به وسیله تمامی پمپ باد ها راه اندازی می شود و تولید باد صورت می گیرد و می توان آن را در کم ترین زمان برای استفاده آماده کرد. چنانچه قصد خرید شناور بادی روی آب دو نفره سایبان دار اینتکس را دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 طول 224 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 165 سانتی متر
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.45 میلی متر
 تعداد طناب نجات 2 عدد
 تعداد دریچه باد 3 عدد
 تعداد محفظه نگهدارنده بطری 2 عدد
 وزن محصول 12 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای بدنه ضخیم و بادوام
 مناسب تمام سنین
 قابلیت جداکردن سایبان
 راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...