شناور بادی روی آب تکیه گاه دار شفاف intex 58802

intex 58802

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
890,000
780,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب تکیه گاه دار شفاف intex 58802 یکی از جدیدترین طراحی های صورت گرفته شرکت اینتکس است که سعی کرده تا یک شناور بادی روی آب خلاقانه و جذاب را ارائه کند تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن به تفریحات آبی خود پرداخته و لذت ببرند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این شناور همان طور که از نحوه نامگذاری و تصاویرش پیداست به صورت شفاف و با یک ظاهر شیاردار شکل گرفته که همین عامل هم در زیبایی بیش از حد این محصول اثرگذار بوده است. در واقع این کنار هم قرار گرفتن رنگ های روشن در بخش نشیمنگاه در کنار تکیه گاه و بخش های کناری شفافی که این محصول دارد باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن یک محصول دیدنی را در اختیار داشته باشید.

خرید شناور بادی روی آب تکیه گاه دار

علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که شناور بادی روی آب تکیه گاه دار شفاف intex 58802 در بخش کناری خود دارای فضایی است که شما می توانید بطری و یا لیوان آب خود را در آن جا قرار داده و به ساده ترین شکل ممکن این آیتم را در دسترس داشته باشید. مسئله مهم دیگر در رابطه با این محصول بحث وجود فضای جلویی این کالاست که به صورت حفره شکل گرفته و شما می توانید مشاهده کنید که جا برای قراردادن پای شما وجود خواهد داشت که مسئله ای مهم و در عین حال یکی از ویژگی های خوب این محصول خواهد بود. شما برای راه اندازی این شناور بادی نیز یک عدد پمپ باد باید به صورت مجزا تهیه کنید که در سریع ترین زمان ممکن کار راه اندازی این محصول را به درستی انجام دهید. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این شناور بادی روی آب از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم می باشد.

فروش شناور بادی روی آب شفاف جالیوانی دار

 نوع تفریحی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ-
 نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای شکاف مخصوص پا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...