شناور بادی روی آب بزرگسال یونیکورن intex 57281

intex 57281

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان

شناور بادی روی آب بزرگسال یونیکورن intex 57281 جزو شناورهایی با ابعاد و اندازه بزرگ است که قطعا به دلیل طرح اسب تک شاخ این محصول باعث شده تا فروش بالایی را هم به دست آورد. اگر بخواهیم بیشتر راجب این محصول با شما صحبت کنیم در ابتدا باید عنوان کنیم که این شناور بادی با رنگ اصلی سفید طراحی شده است که این سفید بودن رنگ محصول در کنار رنگ های شاد دیگری همچون صورتی ، زرد ، آبی ، قرمز و سبز باعث شده تا یک محصول مهیج را در اختیار داشته باشید. ساختار این محصول با بهره گیری از طرح اسب تک شاخ شکل گرفته که این مسئله با توجه به ظرافت طراحی شرکت اینتکس باعث شده تا به زیباترین شکل ممکن بتوانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین باید اشاره کنیم که از نظر جنس و کیفیت هم این شناور بادی دارای ساختاری از نوع وینیل و یا PVC می باشد که قطعا ضخامت بالایی داشته و بدون نگرانی می توانید از آن استفاده کنید.

شناور بادی روی آب بزرگسال یونیکورن intex 57281 | اینتکس ایران

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که شناور بادی روی آب بزرگسال یونیکورن intex 57281 دارای نشیمنگاه طبی است به این صورت که یک سری شیار بر روی این ناحیه دیده خواهد شد که باعث شده تا این محصول نرم و راحت بوده باشد و هم چنین از روی این کالا لیز نخورید. در کنار این موارد وجود دو دستگیره برای حفظ تعادل در ناحیه جلویی این شناور هم جزو دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار خواهد رفت. تحمل وزن این محصول 200 کیلو گرم می باشد که قطعا دو نفر بزرگسال یا دو الی سه کودک هم به صورت همزمان می توانند از آن استفاده کنند. برای راه اندازی ساده و آسان این محصول هم شما نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باد به صورت مجزا خریداری کنید. با توجه به تمامی این نکات امکان خرید و ثبت سفارش شناور بادی روی آب اسب تک شاخ با قیمت عالی از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس ایران برای شما میسر خواهد بود.

خرید شناور بادی روی آب یونیکورن مدل intex 57281 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 287 سانتی متر
 عرض 193 سانتی متر
 ارتفاع 165 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 5.1 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها 0.35 میلی متر
 پمپ-
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 سایر ویژگی هاقابل استفاده برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...