شناور بادی روی آب بزرگسال یونیکورن بست وی

bestway 41107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان

شناور بادی روی آب بزرگسال یونیکورن بست وی محصولی بی نظیر با ساختاری استثنایی می باشد که بدنه ای بزرگ و جادار دارد که می توان از آن در محیط های آبی استفاده کرد. این محصول برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است که طراحی زیبا و مورد علاقه آن ها را دارد و در نتیجه می تواند اوقات خوشی را برای آن ها رقم بزند. در این صورت شناور بادی روی آب محبوب ترین و منحصر به فرد ترین محصولی است که برای داشتن بهترین تفریحات آبی از آن استفاده می شود و می توان اوقات خوشی را کسب کرد. شناور بادی دارای بدنه ضخیم و غیر قابل نفوذ است که در برابر نفوذ آب مقاومت دارد و در این صورت حالت شناور و معلق خود را خواهد داشت. 

علاوه بر این موارد در برابر فشار و ضربه مقاومت دارد و طول عمر بالایی نیز دارد. با این وجود است که این محصول قابلیت ضد حساسیت نیز دارد و در نهایت می توان بهترین شرایط در تفریحات مهیج آبی را کسب کرد. به منظور داشتن تفریحات مهیج آبی در فصول گرم سال خرید این محصول به تمامی علاقه مندان در رده سنی بزرگسال توصیه می شود که با قیمت مناسب نیز خریداری می شود و می توان بهترین اوقات را به دست آورد. بدنه محصول با داشتن قابلیت ضد حساسیت در برابر اشعه خورشید مقاومت زیادی دارد به طوری که دچار آفتاب سوختگی نمی شود و می تواند سلامت خود را حفظ کند. از این رو در فصول گرم سال و در فضای باز استفاده می شود و دچار هیچ مشکلی نخواهد شد. به منظور خرید شناور بادی روی آب بزرگسال یونیکورن بست وی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و خرید خود را نهایی سازید.

نوع تفریحی
 طول 220 سانتی متر
 عرض 195 سانتی متر
 برند بست وی
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 3.4 کیلوگرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب تمام سنین
دارای دستگیره حفظ تعادل
دارای محفظه نگهدارنده بطری آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...