شناور بادی روی آب بزرگسال مدل River Run قرمز

intex 56825

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان

شناور بادی روی آب بزرگسال مدل River Run قرمز موردی دلخواه برای رده سنی بزرگسال می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد است به طوری که به وسیله آن می توان بهترین موقعیت را دارا بود و از آن لذت برد. شناور بادی برای تمامی رده های سنی جذابیت دارد و این جذابیت را در مسافرت و گردش می خواهند و از بین تنوع بالا یکی از آن ها را خریداری می کنند. این محصول نیز به نوبه خود از مزیت های زیاد برخوردار می باشد که در نهایت افراد می توانند آن را به راحتی حمل و نقل و جا به جا کنند و در موقعیت های مختلف از آن لذت ببرند. وجود تکیه گاه بادی بر روی این محصول سبب شده است که افراد به حالت نشسته بر روی آن قرار گیرند و به تفریحات آبی مشغول شوند و در نهایت بتوانند بهترین تفریحات آبی را داشته باشند.

 این محصول دارای وزن کم می باشد و قابلیت شناور بودن خود را حفظ می کند و دارای تعادل بر روی سطح آب های آرام می باشد. در این صورت است که افراد می توانند بدون مشکل و به راحتی بر روی سطح آب های آرام حضور داشته باشند. در ساختار محصول بست هایی وجود دارد که قابلیت اتصال به شناور های دیگر را ایجاد می کند و در نهایت می تواند بهترین گزینه برای استفاده در موقعیت های مختلف باشد. وجود جا لیوانی نیز به نوبه خود مزیت های زیادی را به دنبال دارد که سبب به همراه داشتن و دسترسی داشتن به نوشیدنی و آب بوده است و در نهایت می توان جهت رفع تشنگی موارد دلخواه را در دسترس داشت. خرید شناور بادی روی آب بزرگسال مدل River Run قرمز با مراجعه به نمایندگی اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

 نوع تفریحی
 قطر 135 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمامی سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...