شناور بادی روی آب بزرگسال طرح قو intex 56287

intex 56287

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
2,450,000
2,030,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بزرگسال طرح قو intex 56287 محصولی محبوب و مهیج می باشد که جزو شناورهای بزرگسال به شمار رفته و ابعاد بزرگی را هم ارائه کرده است که قطعا با قرار گیری بر روی آب می تواند یک جلوه فوق العاده را در اختیار شما قرار دهد. در همین رابطه باید اشاره کنیم که ظاهر اصلی این شناور با بهره گیری از طرح قو می باشد به این صورت که رنگ اصلی سفید این محصول در کنار طراحی رنگ های دیگر با دقت فراوان باعث شده تا شما یک محصول کاملا زیبا و جذاب را در اختیار داشته باشید. این محصول دارای دریچه های باد مجزا می باشد به این صورت که شما می توانید به بهترین شکل ممکن به وسیله خرید و تهیه یک عدد پمپ باد به صورت جداگانه اقدام به راه اندازی این محصول کنید. از نظر جنس و کیفیت بدنه نیز باید اشاره کنیم که شرکت اینتکس این محصول را با بدنه ای ضخیم و با کیفیت ارائه کرده است که مزیت مهم این محصول هم به شمار خواهد رفت.

خرید شناور بادی روی آب بزرگسال طرح قو | اینتکس ایران

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای تحمل وزن 100 کیلو گرمی می باشد که همین عامل سبب شده تا افراد بزرگسال با رعایت این مقدار تحمل وزن بتوانند با آسودگی خاطر از این محصول بر روی آب های آرام استفاده کرده و لذت ببرند. دیگر مزیت شناور بادی روی آب بزرگسال طرح قو intex 56287 نیز بحث وجود دستگیره های حمل و نقل می باشد که هم برای راحتی در جا به جایی این محصول و هم برای حفظ تعادل بر روی این شناور به بهترین شکل ممکن قابل استفاده است. با توجه به این موارد امکان خرید این شناور بادی طرح قو از سایت اینتکس ایران برای شما با قیمت عالی میسر خواهد بود.

قیمت شناور بادی روی آب طرح قو | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 194 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 147 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
رنگ سفید
بدنه مستحکم
طراحی زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...