شناور بادی روی آب بزرگسال طرح طاووس intex 57250

intex 57250

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
2,450,000
2,300,000 تومان

شناور بادی روی آب بزرگسال طرح طاووس intex 57250 محصولی است که قطعا به دلیل طراحی فوق العاده خاص و زیبا و هم چنین رنگ های جذاب استفاده شده در این محصول به یکی از خاص ترین شناورهای بادی روی آب بدل شده است. شما می توانید مشاهده کنید که این کالا دارای ساختاری است که دقیقا طرح طاووس را می توانید بر روی آب مشاهده کنید و همین ویژگی از مهم ترین خصوصیات این محصول هم به شمار می رود. در واقع یک طاووس با پرهای باز کرده و زیبا با رنگ های شاد و جذاب قطعا یک گزینه مهیج برای قرارگیری بر روی آب به شمار خواهد رفت. در کنار این موارد شرکت اینتکس نیز سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن و با ظرافت فراوان تمام بخش های این محصول را با رنگ ها و ساختاری کاملا طبیعی طراحی کند که مزیت مهم ظاهری این شناور بادی به شمار خواهد رفت.

شناور بادی روی آب بزرگسال طرح طاووس intex 57250 | اینتکس ایران

در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که شناور بادی روی آب بزرگسال طرح طاووس intex 57250 دارای دو عدد دستگیره حفظ تعادل نیز می باشد که قطعا پس از قرار گیری بر روی این کالا به زیباترین شکل ممکن می توانید این دو دستگیره هم در دست گرفته و لذت ببرید. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول دارای سطح مواج می باشد که این نکته باعث شده تا پس از قرار گیری بر روی این کالا به هیچ عنوان از روی آن لیز نخورده و در بهترین حالت ممکن از این شناور استفاده کنید. جنس بدنه ضخیم از نوع PVC در کنار وزن کم و پرتابل بودن این محصول نیز از دیگر خصوصیات مهیج و عالی این شناور بادی به شمار می رود که امکان خرید از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید شناور بادی روی آب طرح طاووس مدل intex 57250 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 193 سانتی متر
 عرض 163 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 3.7 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
طرح طاووس
بدنه مستحکم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

پریا کفایی

لطفا امروز ارسال کنید

293 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

ارسال شد خدمتتون

292 روز پیش ارسال پاسخ