شناور بادی روی آب بزرگسال طرح جوجه

intex 56286

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان

شناور بادی روی آب بزرگسال طرح جوجه محصولی بی نظیر برای ایجاد تفریحات مهیج آبی است که از ساختاری استاندارد و ایمن تشکیل شده است. به طوری که افراد می توانند با خیالی اسوده نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمایند و از داشتن آن بهره مند شوند. شناور بادی مد نظر قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را دارد و از آن جایی که از بدنه بزرگ و جادار تشکیل شده است برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و در نظر گرفته می شود. در دو سوی بدنه این محصول دستگیره نگهدارنده وجود دارد که با جنس پلاستیکی مزیت های زیادی را به دنبال دارد.

 در این صورت محصول مورد نظر را می توان با خیالی آسوده خریداری کرد و تعادل لازم را برای داشتن تفریحات آبی بر روی سطح آب به دست آورد. این محصول بی نظیر و خاص بدنه ای ضخیم دارد به طوری که برای استفاده طولانی مدت در محیط های آبی کاربرد دارد و می توان از آن بهره مند شد. طراحی زیبا و فانتزی محصول توجه تمامی علاقه مندان را به خود جلب کرده است تا در نتیجه بتوان آن را در دسترس قرار داد و از وجود محصول بهره مند شد. در این صورت شناور بادی پر فروش خواهد بود و نیاز افراد به داشتن بهترین اوقات را برطرف خواهد کرد. این محصول بی نظیر دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد و در نتیجه می تواند رضایت مخاطب را جلب کند و برای استفاده در محیط های آبی کاربرد داشته باشد. عروسک بادی موجود در ساختار محصول نیز بر جذابیت آن افزوده است. خرید شناور بادی روی آب بزرگسال طرح جوجه از فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر خواهد بود.

 نوع تفریحی
 طول 221 سانتی متر
 عرض 221 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.6 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...