شناور بادی روی آب بزرگسال شتر مرغ رنگی بست وی

Bestway 41117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان

شناور بادی روی آب بزرگسال شتر مرغ رنگی بست وی نمونه ای از شناور های بادی برای بزرگسال است که بدنه ای بزرگ و جادار دارد و دارای زیبایی های ظاهری نیز می باشد. به طوری که طرفداران زیادی دارد که به سمت خرید آن کشیده می شوند و علاقه به داشتن آن دارند. محصول مورد نظر ساختاری استاندارد دارد و از بدنه ضد حساسیت تشکیل شده است تا در هر حالت مورد استفاده افراد قرار گیرد و برای آن ها کاربردی و منحصر به فرد باشد. شناور بادی برای استفاده بر روی سطح آب های آرام ساخته شده است و بدنه ای غیر قابل نفوذ دارد و در نتیجه آب و رطوبت به داخل آن وارد نمی شود و حالت شناور خود را حفظ خواهد کرد.

 رنگبندی بدنه ثابت و بدون تغییر است و از آن جایی که بدنه در برابر اشعه خورشید واکنش نشان نمی دهد می توان رنگ بدنه را برای استفاده طولانی مدت ثابت و بدون تغییر داشت و از آن بهره مند شد. این محصول بی نظیر قابلیت راه اندازی آسان دارد که تنها با داشتن پمپ باد امکان پذیر است و موقعیتی را برای افراد ایجاد می کند که محبوبیت زیادی برای آن ها مهیا می کند و آن ها را مشتاق به خرید این نمونه از شناور های بادی می کند. محصول مورد نظر دستگیره نگه دارنده دارد تا افراد بر روی آن با تعادل لازم قرار گیرند. همچنین محصول سبک و قابل حمل است و در حالت خالی بودن از باد نیز فضای کمی را اشغال می کند و وزن کمی دارد. از این رو بدون هر گونه مشکل می توان از آن بهره مند شد. به منظور خرید شناور بادی روی آب بزرگسال شتر مرغ رنگی بست وی به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 166 سانتی متر
 برند بست وی
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 2.8 کیلوگرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب تمام سنین
دارای دستگیره حفظ تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...