شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق نارنجی Intex 56805

Intex 56805

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق نارنجی Intex 56805 هم دیگر محصول جدید شرکت اینتکس است که قطعا برای شناور ماندن بر روی آب های آرام می تواند یکی از جذاب ترین پیشنهادات به شمار رود. اگر با دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این شناور بادی ساختاری بسیار زیبا شبیه به قایق را داراست که دلیل نامگذاری این محصول هم همین مسئله است. در واقع این عامل باعث شده تا مشتریان بتوانند به زیبایی هر چه تمام تر محصولی را خریداری کنند که دارای یک عدد تکیه گاه بادی بوده و به بهترین شکل ممکن بر روی آب می توانند به این ناحیه هم تکیه داده و به استراحت بپردازند. دیگر مسئله ای که باید در خصوص این شناور بادی به آن اشاره کنیم بحث وجود دستگیره های حمل و نقل است. در واقع این دستگیره ها هم برای راحتی در جا به جایی و هم برای حفظ تعادل بیشتر در داخل این محصول طراحی و تعبیه شده است.

شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق نارنجی | اینتکس ایران

دیگر ویژگی خوبی که شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق نارنجی Intex 56805 داراست وجود فضایی برای نگهداری و قرار دادن بطری نوشیدنی و یا لیوان می باشد که به بهترین شکل ممکن بر روی آب هم نوشیدنی شما در دسترس شما خواهد بود. هم چنین ناحیه نشیمنگاه این محصول هم به گونه ای شکل گرفته است که شما می توانید از قرار گیری بر روی آب لذت برده و ساختاری توری و خاص را در اختیار داشته باشید. این محصول برای یک نفر بزرگسال با تحمل وزن 100 کیلو گرم ایده آل خواهد بود. برای راه اندازی آسان این شناور نیز شما نیاز به تهیه یک عدد پمپ باد به صورت مجزا خواهید داشت که پس از تهیه این مورد به راحتی می توانید از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. جنس باکیفیت و ضخیم این شناور بادی در کنار قیمت ارزان این محصول همگی از مهم ترین خصوصیات این کالا به شمار خواهد رفت. امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس در ایران برای شما فراهم است.

خرید شناور بادی روی آب مدل Intex 56805 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 163 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 2.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای نشیمنگاه شفاف
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه بادی
 دارای جالیوانی
 دارای دستگیره حمل و نقل
 طراحی دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

Maryam Heidary

سلام وقتتون بخیر.
خیلی خیلی ازتون ممنونم واااااقعا هرچی ازتون خریدم درجه یک بوده.
ممنون بابت پیگیری های به موقع و پرسنل مودب شما.

این تیوپ خیلییی خوبه مخصوصا برای کسانی که دوست دارن روی آب لم بدن و نوشیدنی بخورن

191 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
مبارکتون باشه
خداروشکر که راضی بودید

191 روز پیش ارسال پاسخ