شناور بادی روی آب اینتکس طرح سگ 57521

intex 57521

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان

شناور بادی روی آب اینتکس طرح سگ 57521 از سری محصولات بادی جذاب برای رده سنی کودک است که سبب ایجاد تفریحات مهیج می شود و می توان از داشتن آن لذت برد. محصول برای کودکان خریداری می شود و قابلیت استفاده بر روی سطح آب های آرام را دارد و می تواند هم دارای تعادل لازم برای افراد باشد و هم بتواند بر روی سطح آب به آسانی قرار گیرد. این محصول از واژگون شدن کودکان به داخل آب جلوگیری می کند و می تواند موقعیت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. زمانی که باد به میزان لازم در داخل بدنه وارد شود تعادل به بهترین شکل ایجاد می شود و می تواند حالت شناور و معلق داشته باشد. به همین خاطر است که محبوبیت زیادی دارد و می تواند توجه عده زیادی از افراد را به خود جلب کند. شناور بادی مد نظر به شکل سگ طراحی و تولید شده است که برای علاقه مندان به این حیوان مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از داشتن آن لذت برد.

شناور بادی روی آب کودک طرح سگ مدل 57521

در تفریحات آبی تابستانه همواره وجود شناور بادی لازم و ضروری است و کودکان را شاد می کند. امکان بازی های مهیج آبی در فصول گرم سال به وسیله شناور بادی ایجاد می شود و برای تمامی کودکان لذت بخش می باشد. با این وجود است که خرید آن توسط والدین برای کودکان انجام می شود و می توان از داشتن آن لذت برد. جنس بدنه محصول از وینیل با کیفیت است که ضد حساسیت نیز می باشد و می توان بدون ایجاد عارضه پوستی و موارد دیگر برای کودکان استفاده شود. از این رو می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد و در طی سال های زیاد در مسافرت و گردش به مکان هایی که دارای آب های آرام می باشد مورد استفاده قرار داد. کسانی که تمایل به خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح سگ 57521 برای کودکان را دارند می توانند خرید محصول بادی مد نظر را با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس انجام دهند.

خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح سگ

نوع تفریحی
 طول 108 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 مناسب سنین بالای 3 سال
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 0.4 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هاقابلیت حفظ تعادل کودک بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...