شناور بادی اینتکس طرح لاکپشت Intex 57524

Intex 57524

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان

شناور بادی اینتکس طرح لاکپشت Intex 57524 از سری محصولات خاص و منحصر به فردی است که می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. این محصول تشکیل شده از بدنه ای با حجم و طرحی به شکل لاکپشت می باشد که می توان آن را مورد استفاده کودکان قرار داد. کودکان در زمان قرار گیری بر روی محصول به کمک دستگیره های نگه دارنده تعادل خود را حفظ می کنند و به راحتی قادر به ثابت ماندن بر روی آن می باشند. این محصول دارای قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب های آرام و کم عمق را دارد و می تواند کودکان را بر روی خود حفظ کند. به همین خاطر مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است تا به این ترتیب بتوانند با خیالی آسوده نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نمایند.

 شناور بادی محصولی ضد حساسیت است و به دلیل ارتباط مستقیم بدن کودکان به رویه محصول مزیت راحتی و جلوگیری از ایجاد آلرژی را دارا می باشد. زیبایی ظاهری این محصول به دلیل شباهت زیاد آن با لاکپشت است که نسبت به سایر محصولات مشابه می تواند بسیار منحصر به فرد تر و بهتر نمایان باشد. اغلب محصولات از نظر کیفیت حائز اهمیت می باشند و افراد نسبت به خرید آن ها اقدام می کنند اما این شناور بادی علاوه بر کیفیت از نظر ظاهری نیز مورد اهمیت قرار می گیرد و شوق و اشتیاق را ایجاد می سازد. برای خرید شناور بادی اینتکس طرح لاکپشت Intex 57524 تنها می توان به فروشگاه ایران اینتکس مراجعه کرد.

نوع مستطیلی
 طول 150 سانتي متر
 عرض 127 سانتي متر
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپندارد
 نوع پمپ--------
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...