راکر بادی مدل اسب آبی Bestway 52220

Bestway 52220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان

راکر بادی مدل اسب آبی Bestway 52220 پر فروش ترین و محبوب ترین وسیله بادی است که در دسته بندی اسباب بازی های بادی قرار دارد. بدنه برای استفاده کودکان ساخته شده است و از بخش خمیده تشکیل شده است. این قسمت بر روی زمین قرار می گیرد و امکان تفریحات شاد را برای کودکان مهیا می سازد. بخش خمیده در واقع به عنوان پایه محصول شناخته می شود که افراد به وسیله آن قادر به استفاده از این محصول بی نظیر خواهند بود. در کناره های سر اسب آبی نیز دستگیره هایی به جهت حفظ افراد وجود دارد. زمانی که بر روی این محصول قرار می گیرید دستگیره ها موجب ایجاد تعادل می شوند که کودکان باید آن ها را گرفته و بر روی محصول ثابت باقی بمانند.

راکر بادی مدل اسب آبی Bestway 52220 | اینتکس ایران

به این صورت از بروز آسیب و یا مشکلات نیز در زمان بازی در امان می مانند و تعادل لازم را خواهند داشت. راکر بادی بدنه ای بادی و تو خالی دارد به این صورت که وزن کمی نیز به آن اختصاص پیدا کرده است. وزن کم بدنه سبب امکان آسان شدن حمل و جا به جایی محصول نیز می شود که به نوبه خود افراد قادر به داشتن آن در مسافرت و سرگرمی های مختلف هستند. راکر بادی محبوبیت زیادی در بین کودکان دارد به طوری که اغلب آن ها تمایل به استفاده از آن را دارند. برای خرید این محصول بی نظیر با بدنه مقاوم و محکم به نمایندگی ایران اینتکس مراجعه کرده و آن را سفارش دهید.

خرید راکر بادی مدل اسب آبی مدل Bestway 52220 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی ، آبی
 طول 86 سانتی متر
 عرض 43 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت استفاده بر روی آب
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...