دروازه بادی با توپ بادی بست وی Bestway 52058

Bestway 52058

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
1,500,000
1,350,000 تومان
کمی صبر کنید...

دروازه بادی با توپ بادی بست وی Bestway 52058 محصولی برای ایجاد محیطی مهیج و منحصر به فرد است که تفریح مورد علاقه کودکان و نوجوانان را ایجاد می سازد. علاوه براین مواد والدین نیز قادر به استفاده از این محصول به همراه کودکان خود می باشند و می توانند لحظات خوشی را تجربه کنند. دروازه بادی به همراه یک توپ بادی برای بازی فوتبال ساخته شده است و از بدنه ای محکم و استوار تشکیل شده است. به دلیل تو خالی بودن بدنه و سبک بودن آن امکان تکان خوردن محصول بر روی سطوح وجود دارد اما برای جلوگیری از این عوامل سازگاری زیادی ایجاد شده است.

دروازه بادی با توپ بادی بست وی Bestway 52058 | اینتکس ایران

در واقع طراحان در این زمین بهترین طرح را ارائه کرده اند تا در صورت استفاده از محصول مشکلی شامل حال علاقه مندان نشود. در بخش کف دروازه بادی کیسه های شن کار گذاشته شده است که وزن زیادی به این بخش داده اند. سنگینی کیسه شن سبب ثابت ماندن آن بر روی سطوح می شود و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. دوازه بادی به همراه توپ بادی بهترین سرگرمی برای کودکان و نوجوانان به همراه والدین خود می باشد که محبوبیت زیادی دارد. در نتیجه میزان فروش آن بالا بوده است و پر فروش ترین گزینه برای داشتن ورزش فوتبال می باشد. خرید محصول مورد نظر تنها از طریق فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

خرید دروازه بادی با توپ بادی بست وی | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 213 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 137  سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 2.5 کیلوگرم
 نوع توپ وینیل
 پمپ خیر 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 طراحی بسیار زیبا
 قابل استفاده بر روی آب
 تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...