حلقه شنا زیربغل کودک صورتی اینتایم

intime yt-225L Pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
370,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیربغل کودک صورتی اینتایم جدیدترین محصول ارائه شده از شرکت اینتایم می باشد که دارای بدنه ای باکیفیت و ضخیم است تا علاقه مندان بتوانند با خیالی آسوده برای کودکان موقعیت حضور در محیط های آبی را ایجاد کنند. این محصول بی نظیر که ترکیبی از بهترین مواد اولیه است دارای سازگاری زیاد می باشد و دوام و طول عمر بالایی را رقم می زند تا علاقه مندان بتوانند کودکان زیر سه سال را در موقعیت آب های آرام مشغول بازی و سرگرمی های مورد علاقه آن ها کنند. طراحی بی عیب و نقص این محصول سبب شده است که محصولی پر فروش باشد. به طوری که استفاده از آن آسان است و کودکان می توانند نیمی از بدن خود را در داخل آب داشته باشند و نیمی دیگر از در بالای آب نگه دارند.

خرید حلقه شنا زیربغل کودک صورتی اینتایم ارزاناین محصول را می توان جایگزین شناور شورتی کودک کرد که به نوعی تعادل کودکان در محیط های آبی را رقم می زند و می تواند بهترین تایم تفریحات آبی را برای آن ها شکل دهد. رنگبندی متنوع شامل محصول می شود که در نمونه معرفی شده با رنگ صورتی می توان زیبایی زیادی را نیز کسب کرد و آن را مناسب کودکان دانست که رنگی شاد و خاص را شامل می شود. حلقه شنا مد نظر ساختاری جدید دارد که به گونه ای طراحی شده است که دور کمر کودکان را احاطه می کند و در زیر بغل آن ها قرار می گیرد و در نهایت موجب داشتن تعادل آن ها می شود و می توان استحکام لازم جهت این قرار گیری را برای کودکان به وجود آورد. در داخل وان حمام نیز می توان این محصول را مورد استفاده قرار داد و برای کودکان جهت شادی و تفریحات آبی آن را خریداری کرد. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید حلقه شنا زیربغل کودک صورتی اینتایم می باشید تنها می توانید از طریق فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازید.

نوع تفریحی
 طول 45 سانتی متر
عرض 38 سانتی متر
قطر داخلی 18 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...