حلقه شنا بادی کودک طرح کوآلا

intex 59266 koala

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک طرح کوآلا بهترین محصول با طراحی فانتزی و زیبا می باشد که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها شرایط حضور بر روی آب های آرام را ایجاد سازد. این محصول دارای قطر مناسب می باشد تا کودکان بالای 8 سال تا نوجوان ها بتوانند از شرایط به وجود آمده لذت ببرند و تایم طولانی بر روی حلقه شنا بادی قرار گیرند و تعادل لازم را داشته باشند. این محصول از واژگون شدن به داخل آب جلوگیری می کند و سبب تعادل لازم برای افراد می شود و می تواند برای آن ها لذت بخش باشد. طرح رویه بدنه چاپی و زیبا است که رنگ آن نیز بدون پس دادن به محیط بر روی آن در طی سال های زیاد باقی می ماند و می تواند مزیت های زیادی را ایجاد کند. 

خرید حلقه شنا بادی کودک طرح کوآلا جدیدظاهر زیبا و بی عیب و نقص حلقه شنا بادی کودک توانسته در نظر کودکان جذابیت داشته باشد و آن ها را مشتاق به استفاده از محصول سازد. تا در طی سال های زیاد بدون هر گونه مشکل و دشواری جهت حضور در محیط های آبی از آن استفاده نمایند و لذت ببرند. بدنه ضخیم است که در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و در برابر بازی های مهیج افراد در محیط های آبی نیز موقعیت دلخواهی را ایجاد خواهد کرد. با این وجود است که بی عیب و نقص می باشد و می توان آن را در زمان رفتن به مسافرت و گردش با خود به همراه داشت. به همراه داشتن این محصول آسان می باشد چرا که بدنه به صورت خالی از باد می باشد و تاشو می شود و فضای کمی را اشغال می کند و در نهایت می تواند در موقعیت های مختلف در کنار افراد باشد تا در زمان نیاز به داشتن آن بتوان نسبت به راه اندازی محصول اقدام کرد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید آسان حلقه شنا بادی کودک طرح کوآلا می باشند همواره می توانند از سایت اینتکس ایران محصول را سفارش دهند.

نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 وزن 263 گرم
 جنس بدنه وینیل
 دستگیره ندارد
 ساخت شرکت اینتکس
 رده سنی بالای 8 سال 
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...